Emma to nowoczesna, kosmopolityczna mieszkanka Berlina, która w cyfrowym świecie czuje się jak w domu. Ma około 30 lat i interesuje się technologią i podróżami. Na swoim kanale na Instagramie @EmmaTravelsGermany inspiruje obserwujących do zwiedzania Niemiec, towarzyszy im w drodze i dzieli się swoimi doświadczeniami w zabawny i pouczający sposób.
Czytaj więcej
Budżet Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT) na przyszły rok ma być niższy niż tegoroczny - zdecydował tamtejszy rząd. Nie zgadzają się z tym parlamentarzyści, i to z niemal z wszystkich ugrupowań.
W przyszłości będzie nie tylko udzielać informacji, ale pełnić też rolę osobistej towarzyszki podróży, tworząc turystom plany podróży, dostosowane do ich zainteresowań.
Cześć, jestem Emma, sztuczna inteligencja
O kim mowa? O nowej innowacyjnej i interaktywnej ambasadorce marki Niemiec jako kierunku podróży. Emma powstała na zlecenie Niemieckiej Central Turystyki (DZT) - została stworzona przez sztuczną inteligencję. Za realizacją projektu stoi agencja Startup Creator.
Organizacja chce, żeby w przyszłości influencerka, bo takim mianem jest określana, była główną bohaterką strategii komunikacji cyfrowej Niemiec.