ETI ma już biuro w centrum Warszawy i pierwszych pracowników. Trzyosobowy zespół przygotowuje się do sezonu. Dyrektor Kamil Kurak wrócił niedawno z Egiptu gdzie oglądał między innymi hotele sieci Red Sea, należące do małżeństwa Mai-Jennifer Köhl i Mohameda Samira, właścicieli biur podróży działających pod marką Red Sea lub ETI w Niemczech, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Austrii, Słowacji, Słowenii, Rumunii, na Węgrzech, a także dwóch startujących w tym roku - w Czechach i Polsce (czytaj więcej: "Agent na czele nowego biura podróży").
Zarówno Aleksandra Kusto jak i Piotr Jedlicki mają już doświadczenia z branży turystycznej, szlify zdobywali między innymi w firmach touroperatorskich.
Kusto kończyła turystykę na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, później jeszcze uzupełniała wykształcenie studiując podyplomowo zarządzanie produktami i sługami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Kusto kończyła turystykę na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, później jeszcze uzupełniała wykształcenie studiując podyplomowo zarządzanie produktami i usługami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Po studiach zatrudniła się w biurze podróży Neckermann, gdzie zaczynała od stanowiska referenta, by po 13 latach dojść do pozycji starszego menedżera ds. transportu lotniczego. Najdłużej jednak pracowała jako menedżer ds. produktu. Po 15 latach pracy opuściła jednak Neckermanna.