Tegoroczna edycja wydarzenia pod nazwą Synergia 2023 miała miejsce w egipskim kurorcie Szarm el-Szejk. Gości zakwaterowano w pięciogwiazdkowych hotelach Sunrise Grant Select Montemare Resort i White Hills Resort.
Egipt to, obok Turcji, najistotniejszy produkt w całej ofercie touroperatora, dlatego szczególnie zależy mu, by sieć sprzedaży poznała osobiście jakość tamtejszych obiektów – podkreśla firma w komunikacie z tego wydarzenia.
Jednocześnie klienci z Polski są niezwykle ważni dla turystki Egiptu. Dali temu wyraz przedstawiciele miejscowej branży turystycznej - w spotkaniu z Polakami wzięli udział Amr el-Kady, dyrektor generalny Rady ds. Promocji Turystyki Egipskiej i Mohamed Faraag, dyrektor biura Egipskiej Organizacji Turystycznej na Niemcy, Austrię, Szwajcarię i Polskę.
Czytaj więcej
Od kilku lat nasza firma wciąż rośnie. W tym roku obsłużymy rekordową liczbę 600 tysięcy klientów, w tym około 400 tysięcy pojedzie z nami do Turcji. To oznacza, że co drugi klient polskich biur podróży, odpoczywający w Turcji, wyjedzie tam z nami – mówią szefowie biura podróży Coral Travel Poland.
- Świat się odrodził po pandemii, a turyści wrócili do podróżowania – mówi cytowany w komunikacie Kaan Ergün, dyrektor operacyjny Coral Travel na Europę Wschodnią w tym Polskę i Czechy. - Szacujemy, że w tym roku wyleci z nami na wakacje 700 tysięcy klientów, czyli 20 procent więcej niż w roku 2022. Ten wzrost obejmuje też ruch do Egiptu, w wypadku którego już dziś mamy 42-procentowy udziału w wylotach czarterowych z Polski. To nasz kierunek całoroczny, z bazą ponad 300 hoteli, z wylotami w sezonie letnim i zimowym.