Polscy influencerzy pokazują wakacje na Rodos po pożarach

Beztroski wypoczynek na Rodos znów jest możliwy. Turyści w pełni korzystają z plaży, morza i atrakcji hotelowych – przekonuje biuro prasowe agenta turystycznego Wakacje.pl, który wysłał na tę grecką wyspę dwoje influencerów.

Publikacja: 09.08.2023 16:01

Influencerów wysłał do Grecji największy agent turystyczny, Wakacje.pl, we współpracy z Grecos Holid

Influencerów wysłał do Grecji największy agent turystyczny, Wakacje.pl, we współpracy z Grecos Holiday. Od lewej: Wincenty Plata, specjalista ds. social video w Wakacje.pl, Natalia Gumińska, Wirtualna Polska, Weronika (Mama&Werka), Patryk Suracki, @innastronaswiata, Aneta (Mama&Werka)

Foto: Wakacje.pl

Polscy influencerzy i podróżnicy, Mama&Werka i Patryk Suracki, na TikToku i Instagramie zamieszczają relacje z pobytu na Rodos. Pojechali tam na początku tygodnia, by pokazać śledzącym ich w mediach społecznościowych followersom, czy można tam normalnie wypoczywać, po tym, jak przez dziesięć dni południe wyspy pustoszył ogień.

– Nie ma pożarów, jest wielu turystów, którzy o tej porze popijają lampkę białego wina i zajadają się mousaką lub sałatką grecką. Życie toczy się jak dawniej – opisuje na koncie @innastronaswiata na TikToku Suracki.

Czytaj więcej

Rodos zaprasza turystów, którzy musieli uciekać przez pożary. Tym razem za darmo

– Na spalone tereny na Rodos trochę smutno się patrzy, na szczęście już obok życie normalnie się toczy, dużo turystów, a Grecja nadal piękna – dodają na InstaStories Mama&Werka, znany z mediów społecznościowych duet matki i córki z Poznania. Ich konto na TikToku obserwuje ponad 1,8 miliona ludzi – jak zaznaczają Wakacje.pl w swoim opisie.

– Po doniesieniach medialnych o pożarach w Grecji otrzymywaliśmy zapytania od klientów planujących sierpniowe wakacje – czy bezpieczny wypoczynek na Rodos jest możliwy. We współpracy z Grecos Holiday postanowiliśmy wysłać na wyspę niezależnych obserwatorów, którzy odwiedzą zarówno jej północną, jak i południową część i pokażą, jak wygląda sytuacja na miejscu – mówi Kacper Daszke, menedżer Wakacje.pl, odpowiedzialny za współpracę z influencerami.

Suracki w swoich postach na TikToku pokazuje, jak turyści kąpią się w basenie, on sam z kamerą w ręce zanurza się w Morzu Egejskim. W programie jego pobytu znalazły się też zwiedzanie największych atrakcji Rodos i wizyta na terenach dotkniętych przez pożary. – Natura ma w sobie coś piękniejszego niż tylko to, że czasami jest żywiołem, który niszczy. Natura ma to do siebie, że zawsze, niczym feniks z popiołów, powstanie na nowo. Wkrótce się tutaj na nowo zazieleni – zapewnia swoich słuchaczy.

Czytaj więcej

Rząd Grecji planuje kampanię wspierająca turystykę na Rodos

Jak przypomina biuro prasowe agenta turystycznego, pożary na Rodos zostały ugaszone pod koniec lipca, a sytuacja na wyspie wraca do normy. Hotele w północnej części wyspy cały czas funkcjonowały bez zakłóceń, goście mogli w nich wypoczywać normalnie, korzystając z infrastruktury. Zdecydowana większość obiektów ze wschodu i południa Rodos wznowiła działalność już na początku sierpnia, a jak donoszą przedstawiciele miejscowej branży, tylko trzy z 14 hoteli, które zostały dotknięte pożarami, jeszcze nie przyjmują gości. Wkrótce otworzą się ponownie.

Hotelarze zachęcają współpracujące z nimi biura podróży, do wydłużenia sezonu letniego do połowy, a nawet do końca listopada.

Polscy influencerzy i podróżnicy, Mama&Werka i Patryk Suracki, na TikToku i Instagramie zamieszczają relacje z pobytu na Rodos. Pojechali tam na początku tygodnia, by pokazać śledzącym ich w mediach społecznościowych followersom, czy można tam normalnie wypoczywać, po tym, jak przez dziesięć dni południe wyspy pustoszył ogień.

– Nie ma pożarów, jest wielu turystów, którzy o tej porze popijają lampkę białego wina i zajadają się mousaką lub sałatką grecką. Życie toczy się jak dawniej – opisuje na koncie @innastronaswiata na TikToku Suracki.

Pozostało 83% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej