Coral Travel świętował z partnerami udany sezon. Zanotował 31 procent wzrostu

Biuro podróży Coral Travel Poland świętowało udany sezon letni i cały kończący się rok. Z tej okazji zaprosiło dwieście osób na galę do tureckiego kurortu Kemer.

Publikacja: 26.10.2023 01:23

Do Kemer wyjechało stu agentów turystycznych

Do Kemer wyjechało stu agentów turystycznych

Foto: Materiały Coral Travel Poland

Od 16 do 21 października biuro podróży Coral Travel Poland gościło w luksusowych hotelach Nirvana Mediterranean Excellence i Nirvana Dolce Vita w Kemer na śródziemnomorskim wybrzeżu Turcji ponad 220 osób. Wśród zaproszonych było stu przedstawicieli biur agencyjnych z najlepszymi wynikami z całej Polski, grupa zasłużonych pracowników samego touroperatora i jego miejscowego partnera, firmy Odeon Tours.

Czytaj więcej

Coral Travel: Mimo kryzysu rośniemy. W tym roku przybyło nam 200 tysięcy klientów

Imprezy pod nazwą „Starway” stały się już tradycją, a wśród agentów turystycznych współpracujących z Cvoralem Travel w Polsce zyskały status „kultowych” ze względu na wystawność i program integracyjno-rozrywkowy. Każdego roku wszystkie marki tureckiej grupy Coral Travel Group zapraszają najlepszych partnerów biznesowych, by podziękować im za kolejny rok współpracy i podczas gali nagrodzić sukcesy. Turcja to sztandarowy kierunek tego touroperatora. Coral Travel Poland szacuje, że ponad 40 procent turystów wyjeżdżających z biurami podróży do Turcji to jego klienci.

Jak pisze firma w komunikacie, okolice Kemer to piękna, zielona część Turcji, położona u stóp gór Taurus, pokryta piniowymi lasami i ogrodami drzew cytrusowych z wyjątkowym lazurem wody. W takiej scenerii partnerzy Coral Travel wypoczywali, zwiedzali i się bawili.

Wręczano nagrody najlepszym sprzedawcom w czterech kategoriach

Wręczano nagrody najlepszym sprzedawcom w czterech kategoriach

Foto: Materiały Coral Travel Poland

Agenci turystyczni docenieni

Podczas gali dyrektor generalny Coral Travel Poland Burkan Cem Tapan wręczył sprzedawcom nagrody w postaci statuetki Glob Coral Travel i wyróżnienia. „To wyraz uznania i podziękowania za największe sprzedaże i zaangażowanie w promocję marki Coral Travel w Polsce”. Nagrody przyznano w czterech kategoriach: „biura niesieciowe”, „autoryzowany agent”, „salon franczyzowy” i „portale i biura sieciowe”.

Przy okazji Cem Tapan podsumował mijający rok. - Kiedy rozpoczynaliśmy sprzedaż wyjazdów na rok 2023, obawialiśmy się, że ze względu na trudności gospodarcze na świecie i w Polsce, może to być trudny sezon. Na to nałożyła się wysoka inflacja i rosnące ceny paliw. Ale dzięki waszemu wsparciu ponownie odnotujemy wzrost liczby klientów o 31 procent w porównaniu z poprzednim rokiem. Dlatego serdecznie dziękuję wszystkim tutaj i całej sieci sprzedaży w Polsce – mówił.

Podziękował też firmie incomingowej z grupy Coral Travel, Odeon Tours, która „zapewniła nam najlepsze wsparcie w destynacjach” . – To zespół ludzi ambitnych i dynamicznych, którzy odegrali dużą rolę w kontraktowaniu hoteli i zapewnieniu wysokiego poziomu usług – wyjaśnił.

Jego zdaniem rosnący popyt na wyjazdy zagraniczne w ostatnich latach „stał się szansą na rozwój każdego gracza na rynku turystycznym”. Coral Travel Poland wykorzystał tę sytuację i dopasował do niej swoje plany, stając się „najdynamiczniej rozwijającym się touroperatorem na polskim rynku”.

Ocenia, że sieć agentów turystycznych, z którymi ma umowy, jest jedną z największych w Polsce, a jego wzrost sprzedaży i powiększanie oferty „daje duże możliwości wszystkim kanałom sprzedaży”.

Kolejny wzrost już jest

- Naszym celem na 2024 rok jest wzrost o 18-20 procent – mówi cytowany w komunikacie Cem Tapan. I wyjaśnia, że biuro podróży zamierza zwiększyć liczbę miejsc w samolotach latających z regionalnych portów lotniczych. Odbędzie się to w ten sposób, że na przykład zrezygnuje z wynajmowania bloków miejsc w samolotach czarterowanych wspólnie z innymi touroperatorami z Katowic i Warszawy do Szarm el -Szejk, a w zamian wyczarteruje sam całe maszyny na potrzeby swoich klientów. Podobnie więcej miejsc w samolotach przeznaczy na rejsy na Majorkę i do Tunezji.

Czytaj więcej

Coral Travel Poland zapewnił sobie większą gwarancję na nowy sezon

Drugi sposób zwiększenia podaży odbędzie się przez uruchomienie nowych kierunków czarterowych z lotnisk, na których ich jeszcze nie było, w tym Dalamanu z Wrocławia i Poznania oraz Tajlandii z Katowic.

Trzeci nurt to zwiększenie liczby lotów z lotnisk, z których już Coral Travel Poland lata. Tu Cem Tapan wymienia pięć rejsów z Rzeszowa do Antalyi zamiast czterech, a także dodanie połączeń z Łodzi, Krakowa, Bydgoszczy i Gdańska.

Większość naszych operacji obsługują linie lotnicze z polską załogą, bo lata doświadczeń pokazują, że jest to istotne dla naszych klientów – podkreśla Burkan Cem Tapan.

W tym sezonie rozpoczęliśmy sprzedaż oferty na kolejne lato wcześniej niż w roku poprzednim. Na razie sprzedaż jest lepsza niż w latach ubiegłych. Wygląda na to, że wspólnie rozegramy kolejny dobry sezon – mówi Burkan Cem Tapan.

Od 16 do 21 października biuro podróży Coral Travel Poland gościło w luksusowych hotelach Nirvana Mediterranean Excellence i Nirvana Dolce Vita w Kemer na śródziemnomorskim wybrzeżu Turcji ponad 220 osób. Wśród zaproszonych było stu przedstawicieli biur agencyjnych z najlepszymi wynikami z całej Polski, grupa zasłużonych pracowników samego touroperatora i jego miejscowego partnera, firmy Odeon Tours.

Imprezy pod nazwą „Starway” stały się już tradycją, a wśród agentów turystycznych współpracujących z Cvoralem Travel w Polsce zyskały status „kultowych” ze względu na wystawność i program integracyjno-rozrywkowy. Każdego roku wszystkie marki tureckiej grupy Coral Travel Group zapraszają najlepszych partnerów biznesowych, by podziękować im za kolejny rok współpracy i podczas gali nagrodzić sukcesy. Turcja to sztandarowy kierunek tego touroperatora. Coral Travel Poland szacuje, że ponad 40 procent turystów wyjeżdżających z biurami podróży do Turcji to jego klienci.

Pozostało 82% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"