Reklama
Rozwiń
Reklama

Coral Travel świętował z partnerami udany sezon. Zanotował 31 procent wzrostu

Biuro podróży Coral Travel Poland świętowało udany sezon letni i cały kończący się rok. Z tej okazji zaprosiło dwieście osób na galę do tureckiego kurortu Kemer.

Publikacja: 26.10.2023 01:23

Do Kemer wyjechało stu agentów turystycznych

Do Kemer wyjechało stu agentów turystycznych

Foto: Materiały Coral Travel Poland

Od 16 do 21 października biuro podróży Coral Travel Poland gościło w luksusowych hotelach Nirvana Mediterranean Excellence i Nirvana Dolce Vita w Kemer na śródziemnomorskim wybrzeżu Turcji ponad 220 osób. Wśród zaproszonych było stu przedstawicieli biur agencyjnych z najlepszymi wynikami z całej Polski, grupa zasłużonych pracowników samego touroperatora i jego miejscowego partnera, firmy Odeon Tours.

Czytaj więcej

Coral Travel: Mimo kryzysu rośniemy. W tym roku przybyło nam 200 tysięcy klientów

Imprezy pod nazwą „Starway” stały się już tradycją, a wśród agentów turystycznych współpracujących z Cvoralem Travel w Polsce zyskały status „kultowych” ze względu na wystawność i program integracyjno-rozrywkowy. Każdego roku wszystkie marki tureckiej grupy Coral Travel Group zapraszają najlepszych partnerów biznesowych, by podziękować im za kolejny rok współpracy i podczas gali nagrodzić sukcesy. Turcja to sztandarowy kierunek tego touroperatora. Coral Travel Poland szacuje, że ponad 40 procent turystów wyjeżdżających z biurami podróży do Turcji to jego klienci.

Jak pisze firma w komunikacie, okolice Kemer to piękna, zielona część Turcji, położona u stóp gór Taurus, pokryta piniowymi lasami i ogrodami drzew cytrusowych z wyjątkowym lazurem wody. W takiej scenerii partnerzy Coral Travel wypoczywali, zwiedzali i się bawili.

Wręczano nagrody najlepszym sprzedawcom w czterech kategoriach

Wręczano nagrody najlepszym sprzedawcom w czterech kategoriach

Foto: Materiały Coral Travel Poland

Reklama
Reklama

Agenci turystyczni docenieni

Podczas gali dyrektor generalny Coral Travel Poland Burkan Cem Tapan wręczył sprzedawcom nagrody w postaci statuetki Glob Coral Travel i wyróżnienia. „To wyraz uznania i podziękowania za największe sprzedaże i zaangażowanie w promocję marki Coral Travel w Polsce”. Nagrody przyznano w czterech kategoriach: „biura niesieciowe”, „autoryzowany agent”, „salon franczyzowy” i „portale i biura sieciowe”.

Przy okazji Cem Tapan podsumował mijający rok. - Kiedy rozpoczynaliśmy sprzedaż wyjazdów na rok 2023, obawialiśmy się, że ze względu na trudności gospodarcze na świecie i w Polsce, może to być trudny sezon. Na to nałożyła się wysoka inflacja i rosnące ceny paliw. Ale dzięki waszemu wsparciu ponownie odnotujemy wzrost liczby klientów o 31 procent w porównaniu z poprzednim rokiem. Dlatego serdecznie dziękuję wszystkim tutaj i całej sieci sprzedaży w Polsce – mówił.

Podziękował też firmie incomingowej z grupy Coral Travel, Odeon Tours, która „zapewniła nam najlepsze wsparcie w destynacjach” . – To zespół ludzi ambitnych i dynamicznych, którzy odegrali dużą rolę w kontraktowaniu hoteli i zapewnieniu wysokiego poziomu usług – wyjaśnił.

Jego zdaniem rosnący popyt na wyjazdy zagraniczne w ostatnich latach „stał się szansą na rozwój każdego gracza na rynku turystycznym”. Coral Travel Poland wykorzystał tę sytuację i dopasował do niej swoje plany, stając się „najdynamiczniej rozwijającym się touroperatorem na polskim rynku”.

Ocenia, że sieć agentów turystycznych, z którymi ma umowy, jest jedną z największych w Polsce, a jego wzrost sprzedaży i powiększanie oferty „daje duże możliwości wszystkim kanałom sprzedaży”.

Kolejny wzrost już jest

- Naszym celem na 2024 rok jest wzrost o 18-20 procent – mówi cytowany w komunikacie Cem Tapan. I wyjaśnia, że biuro podróży zamierza zwiększyć liczbę miejsc w samolotach latających z regionalnych portów lotniczych. Odbędzie się to w ten sposób, że na przykład zrezygnuje z wynajmowania bloków miejsc w samolotach czarterowanych wspólnie z innymi touroperatorami z Katowic i Warszawy do Szarm el -Szejk, a w zamian wyczarteruje sam całe maszyny na potrzeby swoich klientów. Podobnie więcej miejsc w samolotach przeznaczy na rejsy na Majorkę i do Tunezji.

Reklama
Reklama

Czytaj więcej

Coral Travel Poland zapewnił sobie większą gwarancję na nowy sezon

Drugi sposób zwiększenia podaży odbędzie się przez uruchomienie nowych kierunków czarterowych z lotnisk, na których ich jeszcze nie było, w tym Dalamanu z Wrocławia i Poznania oraz Tajlandii z Katowic.

Trzeci nurt to zwiększenie liczby lotów z lotnisk, z których już Coral Travel Poland lata. Tu Cem Tapan wymienia pięć rejsów z Rzeszowa do Antalyi zamiast czterech, a także dodanie połączeń z Łodzi, Krakowa, Bydgoszczy i Gdańska.

Większość naszych operacji obsługują linie lotnicze z polską załogą, bo lata doświadczeń pokazują, że jest to istotne dla naszych klientów – podkreśla Burkan Cem Tapan.

W tym sezonie rozpoczęliśmy sprzedaż oferty na kolejne lato wcześniej niż w roku poprzednim. Na razie sprzedaż jest lepsza niż w latach ubiegłych. Wygląda na to, że wspólnie rozegramy kolejny dobry sezon – mówi Burkan Cem Tapan.

Od 16 do 21 października biuro podróży Coral Travel Poland gościło w luksusowych hotelach Nirvana Mediterranean Excellence i Nirvana Dolce Vita w Kemer na śródziemnomorskim wybrzeżu Turcji ponad 220 osób. Wśród zaproszonych było stu przedstawicieli biur agencyjnych z najlepszymi wynikami z całej Polski, grupa zasłużonych pracowników samego touroperatora i jego miejscowego partnera, firmy Odeon Tours.

Imprezy pod nazwą „Starway” stały się już tradycją, a wśród agentów turystycznych współpracujących z Cvoralem Travel w Polsce zyskały status „kultowych” ze względu na wystawność i program integracyjno-rozrywkowy. Każdego roku wszystkie marki tureckiej grupy Coral Travel Group zapraszają najlepszych partnerów biznesowych, by podziękować im za kolejny rok współpracy i podczas gali nagrodzić sukcesy. Turcja to sztandarowy kierunek tego touroperatora. Coral Travel Poland szacuje, że ponad 40 procent turystów wyjeżdżających z biurami podróży do Turcji to jego klienci.

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biura Podróży
„Gdzieś bym poleciał”. Łowca Okazji zaproponuje kierunek, znajdzie najlepszy termin i cenę
Biura Podróży
Rainbow zabrał mamy zastępcze na tygodniowe wakacje do Tunezji
Biura Podróży
Europejskie biura podróży ostrzegają przed zniszczeniem rynku wyjazdów zorganizowanych
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biura Podróży
Rainbow wystartował z Katowic do Akaby. Za tydzień pierwszy rejs do Cartageny
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama