Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”

50 tysięcy klientów, cztery salony sprzedaży i bezpośrednie loty z trzech lotnisk – to osiągnięcia TUI w Czechach po pierwszym roku działalności. Na przyszły firma zapowiada podwojenie liczby turystów.

Publikacja: 19.11.2024 10:38

Rynek czeski podlega prezesowi spółki TUI Poland Marcinowi Dymnickiemu

Rynek czeski podlega prezesowi spółki TUI Poland Marcinowi Dymnickiemu

Foto: TUI

–  W tym roku osiągnęliśmy wiele dla TUI na rynku czeskim: 50 tysięcy klientów wybrało się z nami na wakacje do najpopularniejszych kierunków podróży, otworzyliśmy cztery własne biura sprzedaży i uruchomiliśmy aplikację dla czeskich turystów. Teraz będziemy się rozwijać – mówi cytowany w komunikacie koncernu dyrektor zarządzający TUI w Czechach i zarazem prezes TUI Poland (w nowej strukturze organizacyjnej firmy podlega mu rynek czeski) Marcin Dymnicki.

Turyści z Czech lecą z TUI do Turcji, na Majorkę i na Kretę

Najpopularniejszymi kierunkami tego lata były w tym biurze podróży Antalya, Majorka i Kreta, które TUI sprzedaje w ramach połączeń bezpośrednich, głównie z Pragi.

Jego oferta obejmuje też pobyty w Bułgarii, Egipcie, na Cyprze, na Wyspach Kanaryjskich i na Maderze, a we współpracy z „partnerskimi liniami lotniczymi” także przez cały rok bezpośrednie loty „do najpiękniejszych plaż w Europie” z Ostrawy i Brna. Szczególnym zainteresowaniem – według touroperatora - na nadchodzącą zimę cieszą się Riwiera Turecka, Hurghada, Marsa Alam i Wyspy Kanaryjskie.

Czytaj więcej

TUI organizuje się na nowo. Cel: więcej klientów, produktów, usług i kierunków

Dodatkowo TUI oferuje czeskim klientom mieszkającym blisko granicy wycieczki pakietowane dynamicznie z wylotem z Niemiec lub Austrii. A w ramach dojazdu własnego proponuje im Chorwację, Włochy i Polskę. Z kole na narty – Austrię i Południowy Tyrol. Ma też dla nich wyjazdy do dalekich krajów, jak Karaiby i kierunki położone na Oceanie Indyjskim.

– Naszym klientom oferujemy zarówno najpopularniejsze hotele w najpopularniejszych miejscach turystycznych w regionie Morza Śródziemnego, pod markami RIU, TUI Magic Life i TUI Blue, jak i kierunki egzotyczne, jak Dominikana, Sri Lanka, Mauritius i Zanzibar – deklaruje Dymnicki w komunikacie.

TUI rozwija sprzedaż w Czechach dzięki agentom turystycznym

Głównym kanałem sprzedaży w Czechach jest serwis TUI.cz i jego aplikacja mobilna. TUI sprzedaje za pośrednictwem ponad 300 partnerskich biur stacjonarnych i agentów internetowych. Latem otwarto także cztery salony TUI w Pradze, Brnie i Ostrawie. W planach jest uruchomienie kolejnych sześciu. W sumie ma być w nich zatrudnionych 60 osób.

– Naszym celem na lato 2025 jest obsłużenie 100 tysięcy klientów – zapowiada Marcin Dymnicki.

–  W tym roku osiągnęliśmy wiele dla TUI na rynku czeskim: 50 tysięcy klientów wybrało się z nami na wakacje do najpopularniejszych kierunków podróży, otworzyliśmy cztery własne biura sprzedaży i uruchomiliśmy aplikację dla czeskich turystów. Teraz będziemy się rozwijać – mówi cytowany w komunikacie koncernu dyrektor zarządzający TUI w Czechach i zarazem prezes TUI Poland (w nowej strukturze organizacyjnej firmy podlega mu rynek czeski) Marcin Dymnicki.

Pozostało 81% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"
Materiał Promocyjny
Europejczycy chcą ochrony klimatu, ale mają obawy o koszty
Biura Podróży
Brytyjczycy wracają do biur podróży. Touroperatorzy policzyli, o ile wzrośnie sprzedaż