Rekordowy styczeń w Grupie eSky. Prawie trzy razy więcej klientów

Styczeń był rekordowy pod względem sprzedaży wyjazdów. Liczba klientów, którzy kupili pakiety wakacyjne i city breaki prawie się potroiła, licząc rok do roku (+287 procent), i osiągnęła prawie 17 tysięcy – podaje Grupa eSky w komunikacie.

Publikacja: 18.02.2025 12:20

Rekordowy styczeń w Grupie eSky. Prawie trzy razy więcej klientów

Foto: Aleksander Kramarz

Jednocześnie wartość sprzedaży wyniosła ponad 27 milionów złotych (wynik bez klientów marki Thomas Cook, która została częścią Grupy eSky we wrześniu 2024 roku).

Największy wzrost firma zawdzięcza polskiemu rynkowi - w styczniu 2025 roku w Polsce dokonano 81 procent rezerwacji w formie pakietów dynamicznych (14 tysięcy osób).

Czytaj więcej

Grupa eSky ma nowego prezesa. Łukasz Habaj przekazał stery

Touroperator szczególnie zadowolony jest ze sprzedaży pakietów wakacyjnych. Jak wyjaśnia w komunikacie takie „wyjazdy charakteryzują się dłuższym pobytem, większą liczbą osób per pakiet turystyczny i większym zapotrzebowaniem na usługi dodatkowe” niż kilkudniowe wypady typu city break.

Polski rynek pakietów dynamicznych rośnie szybciej niż w innych krajach

– W styczniu na polskim rynku obsłużyliśmy 639 procent więcej osób, które kupiły u nas pakiet wakacyjny (6 tysięcy klientów) i 464 procent więcej klientów, którzy wybrali city breaki (7,7 tysięcy). Pokazuje to, że klientom podobają się nasze rozwiązania, a dzięki ofercie pakietowej już w zeszłym roku weszliśmy do pierwszej dziesiątki największych touroperatorów w Polsce – zauważa dyrektor produktu w Grupie eSky Jarosław Grabczak, cytowany w komunikacie.

Najczęściej klienci eSky.pl rezerwują wyjazdy na Maltę, do Hiszpanii i na Cypr. W dalszej kolejności wybierają Grecję, Włochy, Portugalię i Chorwację. W kategorii city break prym wiodą Włochy, Malta i Hiszpania, a tuż po nich Grecja, Cypr, Francja i Portugalia.

Grupa eSky prowadzi internetowe biuro podróży w ponad 50 krajach na całym świecie. Sprzedaje bilety lotnicze, pośredniczy w rezerwowaniu noclegów, wynajmowaniu samochodów, przejazdów z lotnisk, a także pakietuje dynamicznie (przelot plus nocleg) wyjazdy typu city break i zwykłe wakacyjne.

Jednocześnie wartość sprzedaży wyniosła ponad 27 milionów złotych (wynik bez klientów marki Thomas Cook, która została częścią Grupy eSky we wrześniu 2024 roku).

Największy wzrost firma zawdzięcza polskiemu rynkowi - w styczniu 2025 roku w Polsce dokonano 81 procent rezerwacji w formie pakietów dynamicznych (14 tysięcy osób).

Pozostało jeszcze 82% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Ryanair i Grupa eSky przedłużyły umowę o współpracy na kolejne dwa lata
Biura Podróży
Itaka ma swoich liderów sprzedaży, wiedzy i wizerunku. Zwyciężyły Puławy
Biura Podróży
Brytyjskie biura podróży obawiają się kar za dynamiczne ceny
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biura Podróży
Fru świętuje 18-lecie działalności nowym logo. "Symbol wolności podróżowania"