Jednocześnie wartość sprzedaży wyniosła ponad 27 milionów złotych (wynik bez klientów marki Thomas Cook, która została częścią Grupy eSky we wrześniu 2024 roku).
Największy wzrost firma zawdzięcza polskiemu rynkowi - w styczniu 2025 roku w Polsce dokonano 81 procent rezerwacji w formie pakietów dynamicznych (14 tysięcy osób).
Czytaj więcej
Współzałożyciel i prezes Grupy eSky Łukasz Habaj ze względów zdrowotnych ustępuje ze stanowiska, pozostając w radzie nadzorczej. Stery firmy przejmuje dotychczasowy wiceprezes Andrzej Kozłowski.
Touroperator szczególnie zadowolony jest ze sprzedaży pakietów wakacyjnych. Jak wyjaśnia w komunikacie takie „wyjazdy charakteryzują się dłuższym pobytem, większą liczbą osób per pakiet turystyczny i większym zapotrzebowaniem na usługi dodatkowe” niż kilkudniowe wypady typu city break.
Polski rynek pakietów dynamicznych rośnie szybciej niż w innych krajach
– W styczniu na polskim rynku obsłużyliśmy 639 procent więcej osób, które kupiły u nas pakiet wakacyjny (6 tysięcy klientów) i 464 procent więcej klientów, którzy wybrali city breaki (7,7 tysięcy). Pokazuje to, że klientom podobają się nasze rozwiązania, a dzięki ofercie pakietowej już w zeszłym roku weszliśmy do pierwszej dziesiątki największych touroperatorów w Polsce – zauważa dyrektor produktu w Grupie eSky Jarosław Grabczak, cytowany w komunikacie.