Zarząd spółki Rainbow Tours, do której należy biuro podróży Rainbow, podsumował sprzedaż wyjazdów na sezon letni. Jak pisze w raporcie udostępnionym akcjonariuszom, do 15 marca firma sprzedała 262 618 wycieczek, które zrealizuje między kwietniem a październikiem 2025 roku. Oznacza to wzrost o 11,3 procent, w porównaniu z tym samym okresem roku 2024.
Czytaj więcej
Biuro podróży Rainbow, szczycące się szczególnie rozbudowaną ofertą wycieczek objazdowych, któryc...
Prezes biura podróży Rainbow Maciej Szczechura: Wzrost choć mniejszy, cieszy nas
- Jesteśmy usatysfakcjonowani takim wynikiem. Liczyliśmy się ze spadkiem dynamiki wzrostu, która w dwóch poprzednich latach wynosiła 25-30 procent o tej porze. Cieszy nas, że nadal ten wzrost udaje się uzyskać - komentuje prezes Rainbowa Maciej Szczechura.
Zdaniem Szczechury do wzrostu tylko w niewielkim stopniu przyczyniły się takie elementy jak rozpoczęcie sprzedaży o dwa tygodnie wcześniej niż przed rokiem czy zwiększenie liczby kierunków z lotniska w Rzeszowie, gdzie firma zyskała tytuł touroperatora, który rozwija się najdynamiczniej (do takich kierunków jak Albania, Bułgaria, Kreta, Rodos, Zakintos, Tunezja kontynentalna, Antalya i Bodrum dodał na sezon letni 2025 Korfu, Majorkę, Maroko i Dżerbę).
- Wzrost naszej sprzedaży wynika raczej z naturalnego wzrostu potencjału polskiego rynku. Więcej ludzi stać na zagraniczne wakacje i więcej chce z tego korzystać. Zarazem widzimy, że maleje dynamika tego przyrostu, co wydaje nam się powrotem do normalności po wyczerpaniu się popytu odłożonego w efekcie pandemii.