Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 20.08.2025 13:51 Publikacja: 06.03.2025 12:23
Foto: Rainbow
Reklama nawiązuje do interfejsu smartfona, w którym gromadzi się zwykle zdjęcia z podróży. Przypomina ekran aparatu w trakcie utrwalania sceny z podróży na tle jakiegoś wyjątkowego miejsca.
"W kampanii nie skupiamy się na klasycznych przewodnikowych atrakcjach – najważniejsze są emocje i historie, które powstają w trakcie podróży. To chwile spontanicznych rozmów przy posiłku, śmiechu podczas wspólnej wyprawy czy wzruszenia na widok zapierającego dech w piersiach krajobrazu. To właśnie te momenty sprawiają, że każda wycieczka objazdowa staje się czymś wyjątkowym" - opisuje ideę przekazu touroperator w komunikacie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Biuro podróży Rainbow stworzyło nowe formuły wycieczek objazdowych – kulinarną dla smakoszy i rodzinną dla rodzi...
Zarówno pogoda, jak i duży popyt sprzyjają wyjazdom do Grecji i Turcji także poza tradycyjnym sezonem letnim – u...
TUI opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał roku obrotowego 2025 (kwiecień–czerwiec). W tym czasie firma...
W największych biurach podróży trwa już sprzedaż letnich wyjazdów na rok 2026. Zarezerwowanie teraz wakacji da p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas