Rainbow rusza z kampanią promującą wycieczki objazdowe. „Będzie co wspominać”

„Będzie co wspominać” to opowieść o podróżach, które są czymś więcej niż tylko odwiedzaniem nowych miejsc, to zbiór chwil, do których chce się wracać i dzielić z bliskimi - tak brzmi przesłanie nowej kampanii reklamowej biura podróży Rainbow.

Publikacja: 06.03.2025 12:23

Rainbow rusza z kampanią promującą wycieczki objazdowe. „Będzie co wspominać”

Foto: Rainbow

Reklama nawiązuje do interfejsu smartfona, w którym gromadzi się zwykle zdjęcia z podróży. Przypomina ekran aparatu w trakcie utrwalania sceny z podróży na tle jakiegoś wyjątkowego miejsca.

Czytaj więcej

Rainbow: Więcej Hiszpanii, Grecji, Tunezji i Malty na lato 2025

"W kampanii nie skupiamy się na klasycznych przewodnikowych atrakcjach – najważniejsze są emocje i historie, które powstają w trakcie podróży. To chwile spontanicznych rozmów przy posiłku, śmiechu podczas wspólnej wyprawy czy wzruszenia na widok zapierającego dech w piersiach krajobrazu. To właśnie te momenty sprawiają, że każda wycieczka objazdowa staje się czymś wyjątkowym" - opisuje ideę przekazu touroperator w komunikacie.

Promocja wycieczek objazdowych w internecie, telewizji i kinach

„Będzie co wspominać” będzie można zobaczyć w telewizjach, kinach, na nośnikach reklam w miastach i na lotniskach, w prasie, internecie, mediach społecznościowych i w punktach sprzedaży Rainbow.

Biuro podróży Rainbow od lat jest organizatorem wycieczek objazdowych. W ofercie ma 400 programów takich imprez, a co roku w lecie bierze w nich udział niemal co trzeci klient (30 procent).

– Kampania „Będzie co wspominać” to kolejne podkreślenie, że potrafimy nie tylko ułatwiać podróżowanie, ale też dostarczać niezapomnianych wspomnień – deklaruje Patrycja Karpik, brand manager tej firmy, cytowana w komunikacie.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Wakacje w Grecji coraz droższe. Dla odmiany - tanieją Turcja, Bułgaria, Egipt
Biura Podróży
Szef TUI: Nawet nasze dzieci wiedzą, że warto korzystać z pomocy agentów turystycznych
Biura Podróży
Join UP! ma własny salon z wycieczkami. Pierwszy z zaplanowanej serii
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biura Podróży
Sztuczna inteligencja zastępuje już agenta turystycznego. A przynajmniej próbuje
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń