Reklama
Rozwiń
Reklama

Rainbow rusza z kampanią promującą wycieczki objazdowe. „Będzie co wspominać”

„Będzie co wspominać” to opowieść o podróżach, które są czymś więcej niż tylko odwiedzaniem nowych miejsc, to zbiór chwil, do których chce się wracać i dzielić z bliskimi - tak brzmi przesłanie nowej kampanii reklamowej biura podróży Rainbow.

Publikacja: 06.03.2025 12:23

Rainbow rusza z kampanią promującą wycieczki objazdowe. „Będzie co wspominać”

Foto: Rainbow

Reklama nawiązuje do interfejsu smartfona, w którym gromadzi się zwykle zdjęcia z podróży. Przypomina ekran aparatu w trakcie utrwalania sceny z podróży na tle jakiegoś wyjątkowego miejsca.

"W kampanii nie skupiamy się na klasycznych przewodnikowych atrakcjach – najważniejsze są emocje i historie, które powstają w trakcie podróży. To chwile spontanicznych rozmów przy posiłku, śmiechu podczas wspólnej wyprawy czy wzruszenia na widok zapierającego dech w piersiach krajobrazu. To właśnie te momenty sprawiają, że każda wycieczka objazdowa staje się czymś wyjątkowym" - opisuje ideę przekazu touroperator w komunikacie.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biura Podróży
Unijne sankcje wobec Rosji trafiają w turystykę. Jak reagują Niemcy?
Biura Podróży
Koniec z jedzeniem przy stoliku na ulicy. Włoskie miasto zakazuje
Biura Podróży
Grecos podsumował sezon. „W lecie mieliśmy najlepszą sprzedaż w historii”
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biura Podróży
Dwa tysiące złotych oszczędności na jednej wycieczce? To możliwe – pokazują eksperci
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama