Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.06.2025 09:13 Publikacja: 06.03.2025 12:23
Foto: Rainbow
Reklama nawiązuje do interfejsu smartfona, w którym gromadzi się zwykle zdjęcia z podróży. Przypomina ekran aparatu w trakcie utrwalania sceny z podróży na tle jakiegoś wyjątkowego miejsca.
"W kampanii nie skupiamy się na klasycznych przewodnikowych atrakcjach – najważniejsze są emocje i historie, które powstają w trakcie podróży. To chwile spontanicznych rozmów przy posiłku, śmiechu podczas wspólnej wyprawy czy wzruszenia na widok zapierającego dech w piersiach krajobrazu. To właśnie te momenty sprawiają, że każda wycieczka objazdowa staje się czymś wyjątkowym" - opisuje ideę przekazu touroperator w komunikacie.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Biuro podróży Anex Tour Polska kontynuuje budowanie własnej sieci sprzedaży tradycyjnej – otworzyło właśnie nowy...
„Urlop z dojazdem na własnych warunkach”, „Wyjedź na tyle dni ile chcesz”, „A może by tak... przerwa na city bre...
Biuro podróży Anex Tour Poland zainaugurowało właśnie połączenia czarterowe z Lotniska Warszawa-Radom i Portu Lo...
Wahadło z cenami w biurach podróży wychyliło się w ostatnim tygodniu, odwrotnie niż tydzień wcześniej, w stronę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas