Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.09.2025 07:58 Publikacja: 06.03.2025 12:23
Foto: Rainbow
Reklama nawiązuje do interfejsu smartfona, w którym gromadzi się zwykle zdjęcia z podróży. Przypomina ekran aparatu w trakcie utrwalania sceny z podróży na tle jakiegoś wyjątkowego miejsca.
"W kampanii nie skupiamy się na klasycznych przewodnikowych atrakcjach – najważniejsze są emocje i historie, które powstają w trakcie podróży. To chwile spontanicznych rozmów przy posiłku, śmiechu podczas wspólnej wyprawy czy wzruszenia na widok zapierającego dech w piersiach krajobrazu. To właśnie te momenty sprawiają, że każda wycieczka objazdowa staje się czymś wyjątkowym" - opisuje ideę przekazu touroperator w komunikacie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Sąd Rejonowy w Monachium orzekł, że turysta miał prawo odstąpić od umowy o imprezę turystyczną, kiedy okazało si...
Parlament Europejski przyjął stanowisko w procesie rewizji dyrektywy o imprezach turystycznych. Wprawdzie uwagi...
Większość Polaków na wakacyjny wyjazd za granicę odkłada pieniądze cały rok, ale na samym urlopie nie chce już m...
Malta 1400 złotych taniej, Portugalia – 1300 złotych, a Włochy i Hiszpania – 1100 złotych. Zamiast trzymać pieni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas