Reklama nawiązuje do interfejsu smartfona, w którym gromadzi się zwykle zdjęcia z podróży. Przypomina ekran aparatu w trakcie utrwalania sceny z podróży na tle jakiegoś wyjątkowego miejsca.
Czytaj więcej
Rainbow rozpoczął sprzedaż wyjazdów na kolejne lato. Oferuje sześć nowości: grecką wyspę Eubeę (Evia), tunezyjską miejscowość Tabarka, Maltę i trzy regiony Hiszpanii – Costa Dorada, Costa Blanca i Ibizę.
"W kampanii nie skupiamy się na klasycznych przewodnikowych atrakcjach – najważniejsze są emocje i historie, które powstają w trakcie podróży. To chwile spontanicznych rozmów przy posiłku, śmiechu podczas wspólnej wyprawy czy wzruszenia na widok zapierającego dech w piersiach krajobrazu. To właśnie te momenty sprawiają, że każda wycieczka objazdowa staje się czymś wyjątkowym" - opisuje ideę przekazu touroperator w komunikacie.
Promocja wycieczek objazdowych w internecie, telewizji i kinach
„Będzie co wspominać” będzie można zobaczyć w telewizjach, kinach, na nośnikach reklam w miastach i na lotniskach, w prasie, internecie, mediach społecznościowych i w punktach sprzedaży Rainbow.
Biuro podróży Rainbow od lat jest organizatorem wycieczek objazdowych. - Kampania „Będzie co wspominać” to kolejne podkreślenie, że potrafimy nie tylko ułatwiać podróżowanie, ale też dostarczać niezapomnianych wspomnień – deklaruje Patrycja Karpik, brand manager tej firmy, cytowana w komunikacie.