Aktualizacja: 01.07.2025 06:12 Publikacja: 06.03.2025 12:23
Foto: Rainbow
Reklama nawiązuje do interfejsu smartfona, w którym gromadzi się zwykle zdjęcia z podróży. Przypomina ekran aparatu w trakcie utrwalania sceny z podróży na tle jakiegoś wyjątkowego miejsca.
"W kampanii nie skupiamy się na klasycznych przewodnikowych atrakcjach – najważniejsze są emocje i historie, które powstają w trakcie podróży. To chwile spontanicznych rozmów przy posiłku, śmiechu podczas wspólnej wyprawy czy wzruszenia na widok zapierającego dech w piersiach krajobrazu. To właśnie te momenty sprawiają, że każda wycieczka objazdowa staje się czymś wyjątkowym" - opisuje ideę przekazu touroperator w komunikacie.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Budujemy z klientami relacje na lata. Każdy ma pewność, że zrobiliśmy wszystko, żeby oferta była jak najlepiej d...
Turcja, Grecja, Cypr i Egipt – popularne kierunki wakacyjne mają od zeszłego tygodnia nową, niższą cenę. Najbliż...
Komisja Rynku Wewnętrznego i Ochrony Konsumentów Parlamentu Europejskiego (IMCO) przyjęła projekt przepisów aktu...
Grupa TUI kupiła 20 procent udziałów w Bentourze Reisen, szwajcarskim biurze podróży specjalizującym się w organ...
Od czerwca klienci internetowego biura podróży eSky mają dostęp do nowej funkcjonalności w aplikacji - mogą reze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas