Jeszcze w tym roku do grupy 22 hoteli Mercure działających w Polsce dołączy Brant, którego inwestorem i właścicielem jest firma Polish Business Promotion, a współwłaścicielem aktor Jakub Wesołowski – informuje grupa hotelowa Accor, właściciel marki Mercure. Na mocy podpisanej dziś umowy franczyzy hotel w podwarszawskim Majdanie od grudnia będzie działał jako Mercure Warsaw Wiązowna Brant Hotel.

– Wierzymy, że rozpoznawalność i uznana jakość marki Mercure w połączeniu z działalnością Polish Business Promotion zapewni gościom odwiedzającym stolicę wypoczynek i relaks, jakiego szukają. Hotel ma również bardzo dobrą ofertę gastronomiczną i duże przestrzenie konferencyjno-bankietowe. Jestem przekonany, że marka Mercure pozytywnie wpłynie na obroty hotelu – mówi dyrektor ds. rozwoju sieci w Accorze Jacek Stasikowski, cytowany w komunikacie.

""

Fot. materiały prasowe

turystyka.rp.pl

– Bieżący rok dla całej branży jest bardzo wymagający, dlatego, mając na uwadze dynamicznie zmieniający się rynek hotelowy w Polsce, postanowiliśmy przeprowadzić szereg zmian i udoskonaleń naszego obiektu. Jednym z naszych celów biznesowych było podpisanie umowy franczyzowej z uznaną na świecie siecią hotelarską, dlatego zdecydowaliśmy się przyłączyć do rodziny hoteli Accor – dodaje prezes Polish Business Promotion Sebastian Jóźwiak.

– Uważamy, że dzięki doświadczeniu i wiedzy Accor, będziemy w stanie jeszcze bardziej podnieść standardy naszych usług. Osiem lat doświadczenia w prowadzeniu hotelu w połączeniu z jakością hoteli Mercure pozwala nam z optymizmem patrzeć na rok 2021 – podkreśla.

Otwarty w 2013 roku, 60-pokojowy Brant ma dwie sauny, boisko do siatkówki, ścieżki do biegania i zewnętrzną altanę z ogniskiem. Dzięki temu, jak zapewnia Accor, cieszy się dużym powodzeniem wśród organizatorów konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych i imprez okolicznościowych.

""

Fot. materiały prasowe

turystyka.rp.pl