Reklama

Mövenpick debiutuje w Polsce. Otwiera od razu dwa hotele

Szwajcarska sieć hotelowa Mövenpick zapowiedziała otwarcie jeszcze w tym roku hoteli we Wrocławiu i w Karpaczu. Będą to pierwsze obiekty tej marki w Polsce.

Publikacja: 08.01.2025 18:10

Mövenpick Resort & Spa Karpacz

Mövenpick Resort & Spa Karpacz

Foto: Materiały prasowe

Mövenpick Grand Hotel Wrocław i Mövenpick Resort & Spa Karpacz przyjmą gości w pierwszej połowie tego roku - informuje w komunikacie firma Accor, do której należy marka Mövenpick.

Wrocławski Mövenpick znajduje się w centrum miasta, przy ulicy Piłsudskiego, naprzeciw głównego dworca kolejowego. Zajmuje odrestaurowany, stuletni budynek, w którym dotąd mieścił się hotel Grand. Ma 179 pokojów i apartamentów, taras widokowy, strefę wellness, przestrzeń konferencyjną oraz restaurację i bar, które serwują „współczesną interpretację” dań kuchni polskiej.

Mövenpick Grand Hotel Wrocław

Mövenpick Grand Hotel Wrocław

Foto: Materiały prasowe

Mövenpick Grand Hotel Wrocław

Mövenpick Grand Hotel Wrocław

Foto: Materiały prasowe

Czytaj więcej

Wrocławski hotel Grand zmieni się w Mövenpicka
Reklama
Reklama

Mövenpick Resort & Spa Karpacz stanął przy ulicy Obrońców Pokoju, nieopodal stacji narciarskiej. Jego „nowoczesna architektura harmonijnie wpisuje się w krajobraz”. Hotel ma 126 pokojów i apartamentów, spa z czterema gabinetami zabiegowymi, salę konferencyjną i restaurację Polanka serwującą dania kuchni regionalnej w nowoczesnej odsłonie zgodnie z filozofią „z pola na stół”.

Mövenpick Resort & Spa Karpacz

Mövenpick Resort & Spa Karpacz

Foto: Materiały prasowe

Mövenpick Resort & Spa Karpacz

Mövenpick Resort & Spa Karpacz

Foto: Materiały prasowe

Kolejne obiekty Mövenpick powstają także w Zakopanem, Kołobrzegu i Poznaniu.

Czytaj więcej

Zakopiański Imperial będzie Mövenpickiem

W tym roku Mövenpick otworzy również hotele w Grecji (Sivota w Epirze), Chorwacji (Kvarner), Czarnogórze (Kotor), we Włoszech (Bari i Palermo) i na Węgrzech (Budapeszt).

Reklama
Reklama

- Prawdziwa gościnność polega na zamienianiu drobnych gestów w niezapomniane chwile. Ekspansja marki Mövenpick w atrakcyjnych europejskich lokalizacjach pokazuje, jak bardzo nasi goście i partnerzy cenią jej wyjątkową ofertę. Rozwój segmentu marek premium to kluczowy element strategii Accor - mówi dyrektor ds. rozwoju w działach premium, midscale i economy na Europę i Afrykę Północną Philippe Bijaoui, cytowany w komunikacie.

Pod marką Mövenpick, która powstała w 1973 roku w Szwajcarii, działa ponad 120 hoteli w 35 krajach. Jednym z jej znaków rozpoznawczych jest „sztuka kulinarna”. Mövenpick jest częścią Accoru, który zarządza ponad 5700 obiektami w 110 krajach.

Czytaj więcej

Marka hotelowa Mövenpick wkracza do Polski

Mövenpick Grand Hotel Wrocław i Mövenpick Resort & Spa Karpacz przyjmą gości w pierwszej połowie tego roku - informuje w komunikacie firma Accor, do której należy marka Mövenpick.

Wrocławski Mövenpick znajduje się w centrum miasta, przy ulicy Piłsudskiego, naprzeciw głównego dworca kolejowego. Zajmuje odrestaurowany, stuletni budynek, w którym dotąd mieścił się hotel Grand. Ma 179 pokojów i apartamentów, taras widokowy, strefę wellness, przestrzeń konferencyjną oraz restaurację i bar, które serwują „współczesną interpretację” dań kuchni polskiej.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Hotele
Klucze Michelina dla hoteli, jak gwiazdki dla restauracji. 12 wyróżnionych z Polski
Hotele
Rewolucja w hotelach arabskiego kraju – mieszkańcy zastąpią obcokrajowców
Hotele
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego powołała nowy zarząd
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Hotele
Wrzesień złotym miesiącem dla zachodniopomorskiej turystyki. „Lepszy niż lipiec”
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama