Mövenpick debiutuje w Polsce. Otwiera od razu dwa hotele

Szwajcarska sieć hotelowa Mövenpick zapowiedziała otwarcie jeszcze w tym roku hoteli we Wrocławiu i w Karpaczu. Będą to pierwsze obiekty tej marki w Polsce.

Publikacja: 08.01.2025 18:10

Mövenpick Resort & Spa Karpacz

Mövenpick Resort & Spa Karpacz

Foto: Materiały prasowe

Mövenpick Grand Hotel Wrocław i Mövenpick Resort & Spa Karpacz przyjmą gości w pierwszej połowie tego roku - informuje w komunikacie firma Accor, do której należy marka Mövenpick.

Wrocławski Mövenpick znajduje się w centrum miasta, przy ulicy Piłsudskiego, naprzeciw głównego dworca kolejowego. Zajmuje odrestaurowany, stuletni budynek, w którym dotąd mieścił się hotel Grand. Ma 179 pokojów i apartamentów, taras widokowy, strefę wellness, przestrzeń konferencyjną oraz restaurację i bar, które serwują „współczesną interpretację” dań kuchni polskiej.

Mövenpick Grand Hotel Wrocław

Mövenpick Grand Hotel Wrocław

Foto: Materiały prasowe

Mövenpick Grand Hotel Wrocław

Mövenpick Grand Hotel Wrocław

Foto: Materiały prasowe

Czytaj więcej

Wrocławski hotel Grand zmieni się w Mövenpicka

Mövenpick Resort & Spa Karpacz stanął przy ulicy Obrońców Pokoju, nieopodal stacji narciarskiej. Jego „nowoczesna architektura harmonijnie wpisuje się w krajobraz”. Hotel ma 126 pokojów i apartamentów, spa z czterema gabinetami zabiegowymi, salę konferencyjną i restaurację Polanka serwującą dania kuchni regionalnej w nowoczesnej odsłonie zgodnie z filozofią „z pola na stół”.

Mövenpick Resort & Spa Karpacz

Mövenpick Resort & Spa Karpacz

Foto: Materiały prasowe

Mövenpick Resort & Spa Karpacz

Mövenpick Resort & Spa Karpacz

Foto: Materiały prasowe

Kolejne obiekty Mövenpick powstają także w Zakopanem, Kołobrzegu i Poznaniu.

Czytaj więcej

Zakopiański Imperial będzie Mövenpickiem

W tym roku Mövenpick otworzy również hotele w Grecji (Sivota w Epirze), Chorwacji (Kvarner), Czarnogórze (Kotor), we Włoszech (Bari i Palermo) i na Węgrzech (Budapeszt).

- Prawdziwa gościnność polega na zamienianiu drobnych gestów w niezapomniane chwile. Ekspansja marki Mövenpick w atrakcyjnych europejskich lokalizacjach pokazuje, jak bardzo nasi goście i partnerzy cenią jej wyjątkową ofertę. Rozwój segmentu marek premium to kluczowy element strategii Accor - mówi dyrektor ds. rozwoju w działach premium, midscale i economy na Europę i Afrykę Północną Philippe Bijaoui, cytowany w komunikacie.

Pod marką Mövenpick, która powstała w 1973 roku w Szwajcarii, działa ponad 120 hoteli w 35 krajach. Jednym z jej znaków rozpoznawczych jest „sztuka kulinarna”. Mövenpick jest częścią Accoru, który zarządza ponad 5700 obiektami w 110 krajach.

Czytaj więcej

Marka hotelowa Mövenpick wkracza do Polski

Mövenpick Grand Hotel Wrocław i Mövenpick Resort & Spa Karpacz przyjmą gości w pierwszej połowie tego roku - informuje w komunikacie firma Accor, do której należy marka Mövenpick.

Wrocławski Mövenpick znajduje się w centrum miasta, przy ulicy Piłsudskiego, naprzeciw głównego dworca kolejowego. Zajmuje odrestaurowany, stuletni budynek, w którym dotąd mieścił się hotel Grand. Ma 179 pokojów i apartamentów, taras widokowy, strefę wellness, przestrzeń konferencyjną oraz restaurację i bar, które serwują „współczesną interpretację” dań kuchni polskiej.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Hotele
Sonda. Coraz więcej nowych technologii i ekologicznych rozwiązań w hotelarstwie
Hotele
Hotelarze podsumowują 2024 rok. Jest niedosyt, ale i optymizm
Hotele
Hotelarze z Pomorza Zachodniego: Na święta i sylwestra hotele prawie pełne
Materiał Promocyjny
Technologia na straży bezpieczeństwa
Hotele
Hotelarze: Mało rezerwacji na grudzień. Nawet listopad sprzedawał się lepiej