Accor, który jest właścicielem marki Mövenpick, i inwestor Rafin podpisali umowę franczyzy, na mocy której hotel Grand przy ul. Piłsudskiego we Wrocławiu zmieni się w pięciogwiazdkowego Mövenpicka – informuje Accor w komunikacie. Historyczny, „pełen tradycyjnego piękna” obiekt, działający już przed wojną jako Hotel du Nord, przejdzie modernizację, by przyjąć gości pod nowym szyldem na początku 2023 roku. Będzie to czwarty Mövenpick w Polsce, po kołobrzeskim, zakopiańskim i poznańskim.
– Jest to nasza czwarta umowa podpisana w Polsce na hotel Mövenpick, co jest dowodem, że marka cieszy się renomą i zaufaniem wśród inwestorów. Jesteśmy pewni, że Mövenpick Wrocław jako architektoniczna wizytówka miasta zaoferuje gościom zupełnie nową jakość wypoczynku w segmencie premium – mówi dyrektor ds. rozwoju sieci Accor Jacek Stasikowski, cytowany w komunikacie.
CZYTAJ TEŻ: Marka hotelowa Mövenpick wkracza do Polski
– Hotel Grand to obiekt ważny dla miasta, dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony będzie podkreślać jego architektoniczną wartość i historyczne dziedzictwo, a z drugiej wprowadzi gości w świat nowoczesnego luksusu i wyjątkowych doświadczeń z pobytu w hotelu. Mövenpick doskonale odpowiada na te potrzeby i jednocześnie staje się częścią wieloletniego projektu tak znaczącej dla wrocławian historycznej rewitalizacji okolic nowego Dworca Głównego – dodaje prezes spółki Rafin specjalizującej się w zarządzaniu hotelami i rewitalizacją zabytkowych obiektów Paweł Rojek.
Hotel będzie miał 180 pokojów, restaurację, bar, sale konferencyjne, centrum fitness, spa i podziemny parking. Za projekt jego rozbudowy odpowiada wrocławska pracownia Greg Architekci.