Reklama

Wrocławski hotel Grand zmieni się w Mövenpicka

Mövenpick we Wrocławiu będzie piątym hotelem tej marki w Polsce, po kołobrzeskim, zakopiańskim i poznańskim.

Publikacja: 14.05.2021 11:33

Wrocławski hotel Grand zmieni się w Mövenpicka

Foto: Fot. materiały prasowe

Accor, który jest właścicielem marki Mövenpick, i inwestor Rafin podpisali umowę franczyzy, na mocy której hotel Grand przy ul. Piłsudskiego we Wrocławiu zmieni się w pięciogwiazdkowego Mövenpicka – informuje Accor w komunikacie. Historyczny, „pełen tradycyjnego piękna” obiekt, działający już przed wojną jako Hotel du Nord, przejdzie modernizację, by przyjąć gości pod nowym szyldem na początku 2023 roku. Będzie to czwarty Mövenpick w Polsce, po kołobrzeskim, zakopiańskim i poznańskim.

– Jest to nasza czwarta umowa podpisana w Polsce na hotel Mövenpick, co jest dowodem, że marka cieszy się renomą i zaufaniem wśród inwestorów. Jesteśmy pewni, że Mövenpick Wrocław jako architektoniczna wizytówka miasta zaoferuje gościom zupełnie nową jakość wypoczynku w segmencie premium – mówi dyrektor ds. rozwoju sieci Accor Jacek Stasikowski, cytowany w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Marka hotelowa Mövenpick wkracza do Polski

– Hotel Grand to obiekt ważny dla miasta, dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony będzie podkreślać jego architektoniczną wartość i historyczne dziedzictwo, a z drugiej wprowadzi gości w świat nowoczesnego luksusu i wyjątkowych doświadczeń z pobytu w hotelu. Mövenpick doskonale odpowiada na te potrzeby i jednocześnie staje się częścią wieloletniego projektu tak znaczącej dla wrocławian historycznej rewitalizacji okolic nowego Dworca Głównego – dodaje prezes spółki Rafin specjalizującej się w zarządzaniu hotelami i rewitalizacją zabytkowych obiektów Paweł Rojek.

Hotel będzie miał 180 pokojów, restaurację, bar, sale konferencyjne, centrum fitness, spa i podziemny parking. Za projekt jego rozbudowy odpowiada wrocławska pracownia Greg Architekci.

Reklama
Reklama

ZOBACZ TAKŻE: Zakopiański Imperial będzie Mövenpickiem

Pod marką Mövenpick, która powstała w 1973 roku w Szwajcarii, działa prawie 100 hoteli w 26 krajach. Ich goście, jak czytamy w komunikacie, mogą liczyć na unikatowe usługi, takie jak „popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalne menu dla dzieci czy zaawansowana technologia dla lepszego snu umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb”.

Accor, który jest właścicielem marki Mövenpick, i inwestor Rafin podpisali umowę franczyzy, na mocy której hotel Grand przy ul. Piłsudskiego we Wrocławiu zmieni się w pięciogwiazdkowego Mövenpicka – informuje Accor w komunikacie. Historyczny, „pełen tradycyjnego piękna” obiekt, działający już przed wojną jako Hotel du Nord, przejdzie modernizację, by przyjąć gości pod nowym szyldem na początku 2023 roku. Będzie to czwarty Mövenpick w Polsce, po kołobrzeskim, zakopiańskim i poznańskim.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Hotele
Hotelarze pozytywnie oceniają lipiec, mimo że był słabszy od zeszłorocznego
Hotele
Arche otwiera dwa nowe hotele. Zaoferuje poduszkowe menu i masaż w pokoju
Hotele
Hiszpania inwestuje w noclegi dla turystów – stawia nowe hotele, przerabia mieszkania i biura
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Hotele
Noclegi rezerwowane w TikToku? To się już dzieje, dzięki współpracy z Booking.com
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama