Mövenpick w Karpaczu „czekoladowym rytuałem” powitał pierwszych gości

Mövenpick Resort & Spa Karpacz to pierwszy w Polsce pięciogwiazdkowy hotel tej szwajcarskiej sieci. Bryła i wystrój obiektu łączą nowoczesny design z akcentami tyrolskimi i regionalnymi.

Publikacja: 06.02.2025 16:49

Mövenpick w Karpaczu „czekoladowym rytuałem” powitał pierwszych gości

Foto: Materiały prasowe

W Karpaczu otworzył się dzisiaj pięciogwiazdkowy hotel szwajcarskiej marki Mövenpick - podaje w komunikacie reprezentująca go agencja PR.

Pierwszych gości powitał kamerdyner, następnie wzięli oni udział w „czekoladowym rytuale”.

Mövenpick Resort & Spa Karpacz stanął przy ulicy Obrońców Pokoju 6, w bezpośrednim sąsiedztwie stoku narciarskiego i wejścia do Karkonoskiego Parku Narodowego.

- Ostatnie kilka miesięcy to był czas intensywnych przygotowań do otwarcia. Cieszymy się, że Mövenpick Resort & Spa Karpacz przyjął dziś pierwszych gości - mówi dyrektor hotelu, Piotr Bubnowski, cytowany w komunikacie.

- Jesteśmy przekonani, że obiekt w pięciogwiazdkowym standardzie, należący do cenionej, globalnej sieci, przyczyni się do promocji Karkonoszy i całego regionu. Wymagający goście spragnieni relaksu i kuchni na najwyższym poziomie znajdą od dziś pod Śnieżką standard, na który czekali - dodaje.

Czytaj więcej

Mövenpick debiutuje w Polsce. Otwiera od razu dwa hotele

Obiekt składa się z dwóch budynków, ma 126 apartamentów i pokojów o różnym standardzie, restaurację, bar, salę konferencyjną, strefę spa i wellness z gabinetami masażu, saunami, siłownią, jacuzzi basenem wewnętrznym i całorocznym, ogrzewanym basenem zewnętrznym.

Wnętrza, zaprojektowane przez wrocławską pracownię MIXD, łączą nowoczesne aranżacje z naturą i akcentami regionalnymi. Przydymione kolory, marmur i drewno tworzą atmosferę subtelnej elegancji, a kontrastujące wykończenia nadają przestrzeni dynamizmu - głosi komunikat.

Restauracja Polanka - z karkonoskich pól i pastwisk na stół

Kulinarnym sercem hotelu jest restauracja Polanka, w której gotuje szef kuchni i popularyzator dolnośląskiej kuchni Andrzej Sawka. Mieszkający od prawie pięciu lat w Karkonoszach Sawka dał się poznać jako mistrz reinterpretacji karkonoskiej kuchni.

W myśl zasady „z pola na stół” Polanka serwuje regionalne dania z lokalnych i sezonowych produktów, takie jak karkonoskie kyselo (żur) na maślance sudeckiej z borowikiem, truflą i puree ziemniaczanym czy dziczyznę, niegdyś ważny element karkonoskiej kuchni. W menu są także sery z Łomnicy, pstrąg z Mysłakowic i miody z Pasieki Doliny Bobru.

Czytaj więcej

Arche zapowiada nowe hotele w zabytkowych wnętrzach. „Powracamy do tempa sprzed covidu”

Popołudniowy rytuał gorącej czekolady

Częścią kulinarnego doświadczenia oferowanego przez Mövenpick Resort & Spa Karpacz jest degustacja szwajcarskiej czekolady. Rytuał „Chocolate hour” to jeden ze znaków rozpoznawczych hoteli marki Mövenpick. W ramach pielęgnowania szwajcarskiej tradycji Mövenpick w Karpaczu zaprasza gości na degustację różnych rodzajów czekolad, w tym ciasteczek, trufli i czekoladowych fontann.

Inwestorem Mövenpick Resort & Spa Karpacz jest wrocławska firma deweloperska Grupa Spectrum Development, a zarządzaniem inwestycją zajmuje się Grupa Hotelowa Condo.pl.

Pod marką Mövenpick działa obecnie ponad 120 hoteli w 35 krajach. Należy ona do grupy Accor, która ma ponad 5,7 tysiąca hoteli na całym świecie.

Foto: Materiały prasowe

Foto: Materiały prasowe

Foto: Materiały prasowe

W Karpaczu otworzył się dzisiaj pięciogwiazdkowy hotel szwajcarskiej marki Mövenpick - podaje w komunikacie reprezentująca go agencja PR.

Pierwszych gości powitał kamerdyner, następnie wzięli oni udział w „czekoladowym rytuale”.

Pozostało jeszcze 94% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Hotele
Nocleg w hotelu z Ikei? Sieć handlowa otworzyła właśnie pierwszy obiekt w Hiszpanii
Hotele
Weekend w domu wakacyjnym za 2 złote. Platforma z noclegami ogłasza akcję dla rodzin
Hotele
Hotelarze z Hiszpanii i Francji będą razem walczyć w sądzie z Bookingiem
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Hotele
Majówka okiem hotelarzy. Sam nocleg to za mało, goście oczekują pełnego pakietu usług
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont