W czwartkowym komunikacie przewoźnik nie podał, jakie trasy z Modlina zamierza skreślić z rozkładu. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że chodzi o 11 połączeń (wcześniej skasował cztery, w tym do Ammanu i Edynburga). Wśród nich są Budapeszt, Katania, Ryga, Oslo-Torp, Sztokholm–Arlanda, Walencja i Neapol.
Czytaj więcej
Ryanair ogłosił, że w sezonie zimowym zredukuje ruch na lotnisku Warszawa Modlin o połowę. Decyzja wynika z „niepowodzenia trwających ponad rok negocjacji z zarządem lotniska”.
- Dodatkowo ograniczamy też liczbę tygodniowych rotacji na 18 z 22 pozostałych tras. Będą to między innymi Dublin, Alicante, Wiedeń, Lizbona, Tirana i Paryż - relacjonuje nam Alicja Wójcik-Gołębiowska, dyrektor krajowy i szef komunikacji na Europę Centralną i kraje nadbałtyckie w Ryanairze. - Ze 140 rotacji tygodniowo zostaje 70 - dodaje.
Ryanair uważa, że lotnisko w Modlinie jest za drogie
Jak deklarował cytowany w sobotniej informacji dyrektor handlowy linii lotniczej Jason McGuinness, mimo że negocjacje z kierownictwem lotniska trwają już ponad rok, jego firma jest ciągle gotowa prowadzić rozmowy. Tym bardziej, że we wrześniu ma się zmienić zarząd lotniska w Modlinie.
– Obecnie zarząd lotniska jest w trakcie zmiany, i nie ma nikogo, kto chciałby podejmować decyzje dotyczące rozwoju, dopóki nie zostanie powołany nowy zespół zarządzający – mówił.