Postawienie planszy z widokiem Warszawy i portretami Fryderyka Chopina i Marii Curie-Skłodowskiej w terminalu, na poziomie przylotów, to inicjatywa Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” i Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Miejsce nazwano "samoobsługowym salonem informacyjnym".
Jak czytamy w komunikacie prasowym PPL i WOT, "pozwala [on] turystom zapoznać się z ofertą miasta", bo mogą oni, skanując telefonem kody QR zaopatrzyć się w elektroniczne materiały przydatne w zwiedzaniu Warszawy.
Czytaj więcej
Logotyp w formie litery W i wpisanego w nią symbolu rzeki ma podkreślać związek stowarzyszenia z Warszawą i walory samego miasta.
"Atrakcyjna forma salonu, jak również ciekawe graficznie pokazanie miasta i związanych z nim osób, jak Maria Curie-Skłodowska i Fryderyk Chopin, to dodatkowa zachęta do skorzystania z możliwości odwiedzenia salonu. Twórcy salonu nie zapomnieli także o pasażerach wykorzystujących Lotnisko Chopina jako punkt przesiadkowy. Z myślą o nich stworzono specjalny Selfie Point, w którym można zrobić zdjęcie i wysłać je jako widokówkę z pozdrowieniami z Warszawy znajomym lub rodzinie".