Promocja Warszawy na Lotnisku Chopina: Turysto, poinformuj się sam

W terminalu Lotniska Chopina stanęła plansza informacyjna. Jej obecność ma zachęcać podróżnych do zwiedzania najatrakcyjniejszych miejsc w stolicy.

Publikacja: 15.10.2021 17:11

Stając na tle panoramy Warszawy można sobie zrobić zdjęcie i wysłać znajomym lub pochwalić się nim w

Stając na tle panoramy Warszawy można sobie zrobić zdjęcie i wysłać znajomym lub pochwalić się nim w mediach społecznościowych.

Foto: Warszawska Organizacja Turystyczna

Postawienie planszy z widokiem Warszawy i portretami Fryderyka Chopina i Marii Curie-Skłodowskiej w terminalu, na poziomie przylotów, to inicjatywa Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” i Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Miejsce nazwano "samoobsługowym salonem informacyjnym".

Jak czytamy w komunikacie prasowym PPL i WOT, "pozwala [on] turystom zapoznać się z ofertą miasta", bo mogą oni, skanując telefonem kody QR zaopatrzyć się w elektroniczne materiały przydatne w zwiedzaniu Warszawy.

Czytaj więcej

Warszawska Organizacja Turystyczna ma nowe logo

"Atrakcyjna forma salonu, jak również ciekawe graficznie pokazanie miasta i związanych z nim osób, jak Maria Curie-Skłodowska i Fryderyk Chopin, to dodatkowa zachęta do skorzystania z możliwości odwiedzenia salonu. Twórcy salonu nie zapomnieli także o pasażerach wykorzystujących Lotnisko Chopina jako punkt przesiadkowy. Z myślą o nich stworzono specjalny Selfie Point, w którym można zrobić zdjęcie i wysłać je jako widokówkę z pozdrowieniami z Warszawy znajomym lub rodzinie".

Warszawska Organizacja Turystyczna

– Mocno stawiamy na promocję historii i kultury Warszawy, co z pewnością dostrzegają nasi pasażerowie – mówi cytowany w komunikacie rzecznik prasowy PPL Andrzej Klewiado. ­– Dzięki salonowi informacyjnemu przylatujący do Warszawy mogą już w pierwszych godzinach pobytu w Warszawie poczuć klimat miasta, dowiedzieć się, co warto zobaczyć, dokąd warto się udać. Mogą zetknąć się z historią i kulturą Warszawy już na lotnisku.

– Zależało nam na miejscu, w którym będzie można poczuć klimat miasta. Salon ma podpowiadać odwiedzającym, co warto zwiedzić w Warszawie, a korzystanie z informacji jest niezwykle proste – dodaje Barbara Tutak, prezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej.

Postawienie planszy z widokiem Warszawy i portretami Fryderyka Chopina i Marii Curie-Skłodowskiej w terminalu, na poziomie przylotów, to inicjatywa Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” i Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Miejsce nazwano "samoobsługowym salonem informacyjnym".

Jak czytamy w komunikacie prasowym PPL i WOT, "pozwala [on] turystom zapoznać się z ofertą miasta", bo mogą oni, skanując telefonem kody QR zaopatrzyć się w elektroniczne materiały przydatne w zwiedzaniu Warszawy.

Nowe Trendy
Hiszpański rząd: Skrócimy tydzień pracy. Branża turystyczna: Stracimy miliardy euro
Nowe Trendy
Koncern TUI rusza na ratunek podwodnego świata Balearów. „To wspólny interes”
Nowe Trendy
Niemieckie miasto światowym hitem na lato. Turystów kręcą piłka nożna i plaże
Nowe Trendy
Ekspert radzi: Biura podróży nie mogą lekceważyć protestów przeciwko turystom
Nowe Trendy
Niemiecki rząd podniósł podatek - drożeją wycieczki. Branża turystyczna protestuje