Reklama

Promocja Warszawy na Lotnisku Chopina: Turysto, poinformuj się sam

W terminalu Lotniska Chopina stanęła plansza informacyjna. Jej obecność ma zachęcać podróżnych do zwiedzania najatrakcyjniejszych miejsc w stolicy.

Publikacja: 15.10.2021 17:11

Stając na tle panoramy Warszawy można sobie zrobić zdjęcie i wysłać znajomym lub pochwalić się nim w

Stając na tle panoramy Warszawy można sobie zrobić zdjęcie i wysłać znajomym lub pochwalić się nim w mediach społecznościowych.

Foto: Warszawska Organizacja Turystyczna

Postawienie planszy z widokiem Warszawy i portretami Fryderyka Chopina i Marii Curie-Skłodowskiej w terminalu, na poziomie przylotów, to inicjatywa Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” i Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Miejsce nazwano "samoobsługowym salonem informacyjnym".

Jak czytamy w komunikacie prasowym PPL i WOT, "pozwala [on] turystom zapoznać się z ofertą miasta", bo mogą oni, skanując telefonem kody QR zaopatrzyć się w elektroniczne materiały przydatne w zwiedzaniu Warszawy.

Czytaj więcej

Warszawska Organizacja Turystyczna ma nowe logo

"Atrakcyjna forma salonu, jak również ciekawe graficznie pokazanie miasta i związanych z nim osób, jak Maria Curie-Skłodowska i Fryderyk Chopin, to dodatkowa zachęta do skorzystania z możliwości odwiedzenia salonu. Twórcy salonu nie zapomnieli także o pasażerach wykorzystujących Lotnisko Chopina jako punkt przesiadkowy. Z myślą o nich stworzono specjalny Selfie Point, w którym można zrobić zdjęcie i wysłać je jako widokówkę z pozdrowieniami z Warszawy znajomym lub rodzinie".

Foto: Warszawska Organizacja Turystyczna

Reklama
Reklama

– Mocno stawiamy na promocję historii i kultury Warszawy, co z pewnością dostrzegają nasi pasażerowie – mówi cytowany w komunikacie rzecznik prasowy PPL Andrzej Klewiado. ­– Dzięki salonowi informacyjnemu przylatujący do Warszawy mogą już w pierwszych godzinach pobytu w Warszawie poczuć klimat miasta, dowiedzieć się, co warto zobaczyć, dokąd warto się udać. Mogą zetknąć się z historią i kulturą Warszawy już na lotnisku.

– Zależało nam na miejscu, w którym będzie można poczuć klimat miasta. Salon ma podpowiadać odwiedzającym, co warto zwiedzić w Warszawie, a korzystanie z informacji jest niezwykle proste – dodaje Barbara Tutak, prezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej.

Postawienie planszy z widokiem Warszawy i portretami Fryderyka Chopina i Marii Curie-Skłodowskiej w terminalu, na poziomie przylotów, to inicjatywa Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” i Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Miejsce nazwano "samoobsługowym salonem informacyjnym".

Jak czytamy w komunikacie prasowym PPL i WOT, "pozwala [on] turystom zapoznać się z ofertą miasta", bo mogą oni, skanując telefonem kody QR zaopatrzyć się w elektroniczne materiały przydatne w zwiedzaniu Warszawy.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Nowe Trendy
Turystyka przestaje być lokomotywą hiszpańskiej gospodarki
Nowe Trendy
Przyjeżdża dużo turystów na nasze wyspy. Mamy nowy problem – za mało aptek
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Nowe Trendy
Ireneusz Raś zwołuje branżę turystyczną na wielką naradę. „Pokażmy siłę turystyki”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama