Reklama

Warszawska Organizacja Turystyczna ma nowe logo

Logotyp w formie litery W i wpisanego w nią symbolu rzeki ma podkreślać związek stowarzyszenia z Warszawą i walory samego miasta.

Publikacja: 24.01.2020 11:36

Warszawska Organizacja Turystyczna ma nowe logo

Foto: Fot. Warszawska Organizacja Turystyczna

Nowe logo jest zbiorem cech definiujących stowarzyszenie – podkreśla jego związki ze stolicą, wskazuje jego cele i priorytety, kładzie nacisk na biznesowy charakter współpracy jego członków i wyróżnia walory samej stolicy – czytamy w komunikacie Warszawskiej Organizacji Turystycznej zamieszczonym na stronie internetowej.

„Kierowała nami potrzeba stworzenia znaku, z którym identyfikować się będą także nasi członkowie. Ocenialiśmy też walory estetyczne, sprawdzaliśmy współczesne trendy, szukaliśmy wzorców w czasach najlepszych dla twórców, grafików i warszawskiego designu. Zależało nam na czytelności i oryginalności nowego znaku, a także typografii, której elementy pojawiają się w krajobrazie miasta” – głosi komunikat.

CZYTAJ TEŻ: Warszawska Organizacja Turystyczna ma nowy pomysł na siebie

Twórcy jako sygnetu użyli litery W, „bo to znak o bardzo dużej pojemności znaczeniowej, mocno kojarzący się ze wszystkim, co warszawskie”. Nawiązali do stylistyki neonowej, „starając się zachować lekkość i prostotę całości”. Poprzez stylizowaną rzekę wpisaną w literę W znak odwołuje się do geografii miasta – dwóch obszarów połączonych Wisłą. Jest też otwarty, co ma między innymi podkreślać tę właśnie cechę stowarzyszenia. Z kolei turkusowa kolorystyka znaku to połączenie barw identyfikujących dwa kluczowe obszary działalności WOT – turystykę wypoczynkową (jasna zieleń) i kongresową (błękit).

Od kilku lat WOT posługiwała się dwoma znakami. Jeden przynależał do całego stowarzyszenia, a drugi do działu convention. Od tej pory WOT działać będzie pod jednym szyldem.

Reklama
Reklama

Twórcami nowego logotypu są graficy Joanna Korczyńska, Maja Kwapień (Malu Studio) i Jarosław Zuzga.

Nowe logo jest zbiorem cech definiujących stowarzyszenie – podkreśla jego związki ze stolicą, wskazuje jego cele i priorytety, kładzie nacisk na biznesowy charakter współpracy jego członków i wyróżnia walory samej stolicy – czytamy w komunikacie Warszawskiej Organizacji Turystycznej zamieszczonym na stronie internetowej.

„Kierowała nami potrzeba stworzenia znaku, z którym identyfikować się będą także nasi członkowie. Ocenialiśmy też walory estetyczne, sprawdzaliśmy współczesne trendy, szukaliśmy wzorców w czasach najlepszych dla twórców, grafików i warszawskiego designu. Zależało nam na czytelności i oryginalności nowego znaku, a także typografii, której elementy pojawiają się w krajobrazie miasta” – głosi komunikat.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
„Cyfrowe ucho” śledzi ruch na plaży na popularnej hiszpańskiej wyspie
Nowe Trendy
Raport: Wydatki ludzi na podróże wzrosną trzykrotnie. Dużo się zmieni w ich potrzebach
Nowe Trendy
Wrocław doceniony przez holenderski magazyn kulinarny. „Jedzenie jest niesamowicie dobre”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nowe Trendy
Coraz więcej turystów w Czechach. Polacy w pierwszej trójce
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama