Londyński ZOPOT będzie promował Polskę w mediach społecznościowych w Wielkiej Brytanii. W ramach kampanii letniej chce przekonać mieszkańców tego kraju, by nie obawiali się wojny w Ukrainie, która nie wpływa na bezpieczeństwo w Polsce - pisze tamtejszy portal branży turystycznej Travel Weekly.
Kampania #PolandVibes, bo o niej mowa, będzie realizowana przy współpracy z influencerami, wykorzystane zostaną też kamery internetowe, które pokażą nagrania z działań prowadzonych na żywo. ZOPOT będzie zachęcał odwiedzających do publikowania własnych materiałów z wykorzystaniem hasztagu akcji. Ośrodek przeprowadzi też szkolenie internetowe dla agentów turystycznych, ci, którzy ukończą wiele jego modułów, mogą liczyć na nagrody.
Czytaj więcej
Różnorodność, gościnność i otwartość na turystów - to cechy Małopolski i Krakowa, które podkreśla najnowsza kampania promująca ofertę turystyczną regionu i jego stolicy za granicą.
Polska promować będzie letnie festiwale muzyczne, galerie sztuki i lokalną kuchnię. Dyrektor ZOPOT-u w Londynie Dorota Wojciechowska mówi, że ponieważ nasz kraj znajduje się w sercu Europy, mieszkańcy zrobili wszystko, aby pomóc sąsiadom, którzy znaleźli się w potrzebie, ale warto pamiętać, że wszystkie główne miasta są położone daleko od przejścia granicznego z Ukrainą.
- Jesteśmy narodem o wielkim sercu, dlatego serdecznie witamy wszystkich gości, niezależnie od tego, czy szukają wypoczynku, czy schronienia - cytuje ją portal.