Biuro POT w Londynie: Przyjeżdżajcie do Polski. U nas jest bezpiecznie

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Londynie rozpoczął letnią kampanię promocyjną. Przekonuje w niej Brytyjczyków, że choć Polska graniczy z Ukrainą, jest miejscem bezpiecznym dla turystów.

Publikacja: 27.06.2022 06:28

Biuro POT w Londynie: Przyjeżdżajcie do Polski. U nas jest bezpiecznie

Foto: Nelly Kamińska

Londyński ZOPOT będzie promował Polskę w mediach społecznościowych w Wielkiej Brytanii. W ramach kampanii letniej chce przekonać mieszkańców tego kraju, by nie obawiali się wojny w Ukrainie, która nie wpływa na bezpieczeństwo w Polsce - pisze tamtejszy portal branży turystycznej Travel Weekly.

Kampania #PolandVibes, bo o niej mowa, będzie realizowana przy współpracy z influencerami, wykorzystane zostaną też kamery internetowe, które pokażą nagrania z działań prowadzonych na żywo. ZOPOT będzie zachęcał odwiedzających do publikowania własnych materiałów z wykorzystaniem hasztagu akcji. Ośrodek przeprowadzi też szkolenie internetowe dla agentów turystycznych, ci, którzy ukończą wiele jego modułów, mogą liczyć na nagrody.

Czytaj więcej

Małopolska rozpoczyna ofensywę promocyjną. „Gościnna i szeroko otwarta”

Polska promować będzie letnie festiwale muzyczne, galerie sztuki i lokalną kuchnię. Dyrektor ZOPOT-u w Londynie Dorota Wojciechowska mówi, że ponieważ nasz kraj znajduje się w sercu Europy, mieszkańcy zrobili wszystko, aby pomóc sąsiadom, którzy znaleźli się w potrzebie, ale warto pamiętać, że wszystkie główne miasta są położone daleko od przejścia granicznego z Ukrainą.

- Jesteśmy narodem o wielkim sercu, dlatego serdecznie witamy wszystkich gości, niezależnie od tego, czy szukają wypoczynku, czy schronienia - cytuje ją portal.

Wojciechowska zapewnia, że wszystko działa normalnie - atrakcje turystyczne, hotele, restauracje są otwarte i z niecierpliwością czekają na przyjezdnych. Nadchodzące lato będzie pełne wydarzeń, a podróżni zaznają słynnej polskiej gościnności.

Londyński ZOPOT będzie promował Polskę w mediach społecznościowych w Wielkiej Brytanii. W ramach kampanii letniej chce przekonać mieszkańców tego kraju, by nie obawiali się wojny w Ukrainie, która nie wpływa na bezpieczeństwo w Polsce - pisze tamtejszy portal branży turystycznej Travel Weekly.

Kampania #PolandVibes, bo o niej mowa, będzie realizowana przy współpracy z influencerami, wykorzystane zostaną też kamery internetowe, które pokażą nagrania z działań prowadzonych na żywo. ZOPOT będzie zachęcał odwiedzających do publikowania własnych materiałów z wykorzystaniem hasztagu akcji. Ośrodek przeprowadzi też szkolenie internetowe dla agentów turystycznych, ci, którzy ukończą wiele jego modułów, mogą liczyć na nagrody.

Nowe Trendy
Greckie wakacje (nie) dla Rosjan? Turyści z Moskwy docierają okrężną drogą
Nowe Trendy
Polska Organizacja Turystyczna zamówi promocję u sportowców. Wyda 200 mln złotych
Nowe Trendy
Barcelona dyscyplinuje i ucisza turystów. Wskazuje im, jak mają zwiedzać
Nowe Trendy
Grzegorz Biedroń zostaje na stanowisku prezesa Małopolskiej Organizacji Turystycznej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Popularne Trendy
Betlej: Perspektywy turystyki wyjazdowej nie takie złe, jak się wydaje