Biuro POT w Londynie: Przyjeżdżajcie do Polski. U nas jest bezpiecznie

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Londynie rozpoczął letnią kampanię promocyjną. Przekonuje w niej Brytyjczyków, że choć Polska graniczy z Ukrainą, jest miejscem bezpiecznym dla turystów.

Publikacja: 27.06.2022 06:28

Biuro POT w Londynie: Przyjeżdżajcie do Polski. U nas jest bezpiecznie

Foto: Nelly Kamińska

Londyński ZOPOT będzie promował Polskę w mediach społecznościowych w Wielkiej Brytanii. W ramach kampanii letniej chce przekonać mieszkańców tego kraju, by nie obawiali się wojny w Ukrainie, która nie wpływa na bezpieczeństwo w Polsce - pisze tamtejszy portal branży turystycznej Travel Weekly.

Kampania #PolandVibes, bo o niej mowa, będzie realizowana przy współpracy z influencerami, wykorzystane zostaną też kamery internetowe, które pokażą nagrania z działań prowadzonych na żywo. ZOPOT będzie zachęcał odwiedzających do publikowania własnych materiałów z wykorzystaniem hasztagu akcji. Ośrodek przeprowadzi też szkolenie internetowe dla agentów turystycznych, ci, którzy ukończą wiele jego modułów, mogą liczyć na nagrody.

Czytaj więcej

Małopolska rozpoczyna ofensywę promocyjną. „Gościnna i szeroko otwarta”

Polska promować będzie letnie festiwale muzyczne, galerie sztuki i lokalną kuchnię. Dyrektor ZOPOT-u w Londynie Dorota Wojciechowska mówi, że ponieważ nasz kraj znajduje się w sercu Europy, mieszkańcy zrobili wszystko, aby pomóc sąsiadom, którzy znaleźli się w potrzebie, ale warto pamiętać, że wszystkie główne miasta są położone daleko od przejścia granicznego z Ukrainą.

- Jesteśmy narodem o wielkim sercu, dlatego serdecznie witamy wszystkich gości, niezależnie od tego, czy szukają wypoczynku, czy schronienia - cytuje ją portal.

Wojciechowska zapewnia, że wszystko działa normalnie - atrakcje turystyczne, hotele, restauracje są otwarte i z niecierpliwością czekają na przyjezdnych. Nadchodzące lato będzie pełne wydarzeń, a podróżni zaznają słynnej polskiej gościnności.

Londyński ZOPOT będzie promował Polskę w mediach społecznościowych w Wielkiej Brytanii. W ramach kampanii letniej chce przekonać mieszkańców tego kraju, by nie obawiali się wojny w Ukrainie, która nie wpływa na bezpieczeństwo w Polsce - pisze tamtejszy portal branży turystycznej Travel Weekly.

Kampania #PolandVibes, bo o niej mowa, będzie realizowana przy współpracy z influencerami, wykorzystane zostaną też kamery internetowe, które pokażą nagrania z działań prowadzonych na żywo. ZOPOT będzie zachęcał odwiedzających do publikowania własnych materiałów z wykorzystaniem hasztagu akcji. Ośrodek przeprowadzi też szkolenie internetowe dla agentów turystycznych, ci, którzy ukończą wiele jego modułów, mogą liczyć na nagrody.

Nowe Trendy
Greckie wakacje (nie) dla Rosjan? Turyści z Moskwy docierają okrężną drogą
Nowe Trendy
Polska Organizacja Turystyczna zamówi promocję u sportowców. Wyda 200 mln złotych
Nowe Trendy
Barcelona dyscyplinuje i ucisza turystów. Wskazuje im, jak mają zwiedzać
Nowe Trendy
Grzegorz Biedroń zostaje na stanowisku prezesa Małopolskiej Organizacji Turystycznej
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Popularne Trendy
Betlej: Perspektywy turystyki wyjazdowej nie takie złe, jak się wydaje