Kampania, która wystartowała 1 maja, jest wspólnym przedsięwzięciem Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Województwa Małopolskiego i Krakowa - informuje w komunikacie Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.
Każdy z partnerów projektu realizuje inne zadania. Liderem jest MOT, która odpowiada za koncepcje kreatywne, produkcję materiałów i ich emisję, a także organizację misji gospodarczych.
Region odpowiada za reklamę produktów turystyki kulturowej, kulinarnej, aktywnej, spa i wellness w ramach kampanii reklamowej w internecie.
Zadaniem miasta jest promowanie turystyki biznesowej, która dla gospodarki turystycznej Krakowa ma znaczenie strategiczne.
Czytaj więcej
Ponad 13,31 miliona turystów odwiedziło Małopolskę w 2021 roku. To o 13 procent mniej niż rok wcześniej i 24 procent mniej niż w roku 2019 – wynika z badań Małopolskiej Organizacji Turystycznej przeprowadzonych na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego.