Małopolska - naturalnie! Nowa kampania promocyjna z akcentem na ekoturystykę

W tym roku Małopolska promować będzie przede wszystkim swoje walory naturalne i zachęcać do podróżowania w stylu eko. Do współpracy zaprosi przedstawicieli branży turystycznej, gospodarzy miejsc i atrakcji i lokalnych ambasadorów.

Publikacja: 07.04.2022 18:24

Małopolska - naturalnie! Nowa kampania promocyjna z akcentem na ekoturystykę

Foto: Materiały prasowe

„Małopolska - naturalnie!” to hasło i motyw przewodni tegorocznej kampanii Województwa Małopolskiego promującej turystykę w regionie. Jej pomysłodawca, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, od wiosny do późnej jesieni proponować będzie turystom wycieczki i atrakcje, także te poza głównymi szlakami, o czym informuje w komunikacie prasowym.

W tym roku na pierwszym planie znajdą się niepowtarzalne, naturalne walory Małopolski, takie jak „malownicze górskie panoramy Tatr i Beskidów, wstęgi rzek i jeziora, kwieciste łąki, rozległe lasy, urokliwe, historyczne miasta”.

Czytaj więcej

Dolnośląska turystyka promowana za pieniądze Google'a. 120 tysięcy dolarów

- Oprócz promowania licznych atrakcji turystycznych regionu bardzo zależy nam również na kontynuacji podjętych w ubiegłym roku działań na rzecz upowszechniania reguł ekoturystyki - mówi Iwona Gibas z zarządu Województwa Małopolskiego.

- Niezmiernie ważne jest bowiem nie tylko dokąd, ale i w jaki sposób podróżujemy. Poprzez naszą komunikację chcemy edukować turystów i zachęcać do podróżowania po Małopolsce w rytmie eko. Odpowiedni dobór środków transportu, miejsc noclegowych, korzystanie z lokalnej kuchni, szacunek dla przyrody, kultury i tradycji pozwoli na zachowanie wyjątkowego charakteru Małopolski dla kolejnych pokoleń - dodaje.

Portal visitmalopopolska.pl, facebookowy profil Odkryj Małopolskę, ale również inne kanały informacyjne Województwa Małopolskiego będą publikować propozycje wycieczek, ciekawostki turystyczne, rekomendacje unikatowych atrakcji, zapowiedzi wydarzeń, których nie można przegapić. Bohaterami materiałów informacyjnych i artykułów będą przede wszystkim osoby i miejsca, które „tworzą niepowtarzalny klimat i atmosferę regionu”.

Czytaj więcej

Cztery nowe miejsca wyróżnione tytułem Polskich Marek Turystycznych

Dodatkowo aplikacja VisitMałopolska pomoże zaplanować trasę wycieczki, dostarczy niezbędnych informacji, ale także będzie osobistym wirtualnym przewodnikiem.

- Do współdziałania w ramach naszej kampanii informacyjnej będziemy zapraszać również przedstawicieli branży turystycznej, gospodarzy miejsc i atrakcji i lokalnych ambasadorów. To właśnie ich strony internetowe, profile w mediach społecznościowych są często pierwszym miejscem, do którego zaglądają turyści poszukujący informacji o bazie noclegowej czy atrakcjach turystycznych. Zależy nam, żeby byli dobrze poinformowani, co ciekawego dzieje się w regionie i mieli aktualne i atrakcyjne materiały, które będą mogli udostępniać turystom - mówi Iwona Gibas.

Nowe Trendy
Cypr liczy straty po Rosjanach. Zabiega o więcej turystów z Europy, także z Polski
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Nowe Trendy
Rząd Niemiec tnie wydatki na promocję turystyki. Branża: Tak nie wyjdziemy z kryzysu
Popularne Trendy
Przewodnik turystyczny - zawód zderegulowany, ale (będzie) egzaminowany
Popularne Trendy
Wyspy Kanaryjskie – miliony euro, by wzmocnić turystykę po kryzysie
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Nowe Trendy
Dyrektor POT w Nowym Jorku: Nie przyjeżdżajcie do Polski. Minister: Odwołać dyrektor