„Małopolska - naturalnie!” to hasło i motyw przewodni tegorocznej kampanii Województwa Małopolskiego promującej turystykę w regionie. Jej pomysłodawca, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, od wiosny do późnej jesieni proponować będzie turystom wycieczki i atrakcje, także te poza głównymi szlakami, o czym informuje w komunikacie prasowym.
W tym roku na pierwszym planie znajdą się niepowtarzalne, naturalne walory Małopolski, takie jak „malownicze górskie panoramy Tatr i Beskidów, wstęgi rzek i jeziora, kwieciste łąki, rozległe lasy, urokliwe, historyczne miasta”.
Czytaj więcej
120 tysięcy dolarów to budżet na reklamę internetową, jaki pozyskała Dolnośląska Organizacja Turystyczna. - Takich pieniędzy na tę formę promocji jeszcze w 22-letniej historii naszego stowarzyszenia nie mieliśmy – mówi dyrektor biura DOT Jakub Feiga.
- Oprócz promowania licznych atrakcji turystycznych regionu bardzo zależy nam również na kontynuacji podjętych w ubiegłym roku działań na rzecz upowszechniania reguł ekoturystyki - mówi Iwona Gibas z zarządu Województwa Małopolskiego.
- Niezmiernie ważne jest bowiem nie tylko dokąd, ale i w jaki sposób podróżujemy. Poprzez naszą komunikację chcemy edukować turystów i zachęcać do podróżowania po Małopolsce w rytmie eko. Odpowiedni dobór środków transportu, miejsc noclegowych, korzystanie z lokalnej kuchni, szacunek dla przyrody, kultury i tradycji pozwoli na zachowanie wyjątkowego charakteru Małopolski dla kolejnych pokoleń - dodaje.