Reklama
Rozwiń
Reklama

VisitBritain dopłaci biurom podróży do zagranicznych turystów

450 tysięcy funtów przeznacza VisitBritain, organizacja promująca Wielką Brytanię jako miejsce turystyczne, na dotacje do programów marketingowych firm zajmujących się pozyskiwaniem i obsługą turystów zagranicznych.

Publikacja: 16.11.2022 13:26

VisitBritain dopłaci biurom podróży do zagranicznych turystów

Foto: Filip Frydrykiewicz

O pieniądze mogą ubiegać się touroperatorzy zajmujący się turystyką przyjazdową do Wielkiej Brytanii i firmy zarządzające destynacjami (DMC). VisitBritain wychodzi z takim programem już drugi raz.

Celem jest nie tylko pozyskanie klientów, ale też o takie rozłożenie ruchu turystycznego w czasie, by toczył się on także poza szczytem sezonu, co pozwoli wydłużyć okres przyjazdów do Wielkiej Brytanii – wyjaśnia VisitBritain w komunikacie.

Oferta organizatorów i DMC musi być uwzględniona w programach zagranicznych operatorów turystycznych na przyszły rok. Chodzi o firmy działające na jednym z kluczowych dla Wielkiej Brytanii rynków źródłowych. W Europie są to Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Holandia, Skandynawia, w Amerykach USA, Kanada i Brazylia, w Azji Hongkong, Indie, Japonia, Korea Południowa i kraje Zatoki Perskiej, a także Australia.

Oferta ma być promowana w mediach płatnych, ale w mediaplanie mogą znaleźć się również kanały własne i te należące do zagranicznych touroperatorów. Na koniec trzeba będzie złożyć raport z kampanii i pokazać ekwiwalent pieniężny reklam oraz liczbę rezerwacji.

Budżet przedsięwzięcia to 450 tysięcy funtów, ale pojedynczy wnioskodawca może otrzymać maksymalnie 40 tysięcy funtów.

Reklama
Reklama

By móc ubiegać się o wsparcie, trzeba spełnić szereg wymagań, między innymi prowadzić działalność w Wielkiej Brytanii, mieć już doświadczenie w pracy na rynkach wskazanych w programie, i udowodnić, że dotacja będzie wykorzystana na wsparcie partnera, który będzie aktywnie promował Wielką Brytanię, i z którym aplikujący ma już udokumentowaną współpracę.

Z programu wyłączone są jednak programy MICE i podróże służbowe.

Aplikować można do połowy grudnia, a pieniądze są przyznawane na prowadzenie promocji w okresie od lutego do czerwca.

W zeszłym roku Wielką Brytanię odwiedziło 6,4 miliona gości z zagranicy. To ponad sześć razy mniej niż w rekordowym roku 2019, kiedy było ich 40,9 miliona.

O pieniądze mogą ubiegać się touroperatorzy zajmujący się turystyką przyjazdową do Wielkiej Brytanii i firmy zarządzające destynacjami (DMC). VisitBritain wychodzi z takim programem już drugi raz.

Celem jest nie tylko pozyskanie klientów, ale też o takie rozłożenie ruchu turystycznego w czasie, by toczył się on także poza szczytem sezonu, co pozwoli wydłużyć okres przyjazdów do Wielkiej Brytanii – wyjaśnia VisitBritain w komunikacie.

Reklama
Nowe Trendy
Nowe zasady wyrabiania paszportów. Papierowe wnioski odchodzą do lamusa
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Nowe Trendy
Kanary nie chcą u siebie trujących samolotów. Mają tu latać tylko nowoczesne maszyny
Nowe Trendy
Szwajcaria wspiera narciarzy ekologicznych. Zniżki na karnety i scyzoryki
Nowe Trendy
Kangur Ruby promuje Australię. Ma w tym udział polska firma Platige Image
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biura Podróży
Koncern TUI wraca po kryzysie do walki o rynek. Nowy prezes zapowiada ekspansję
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama