Chorwacja szuka nowego sloganu reklamowego. „Croatia full of life” idzie do lamusa

Chorwacka Wspólnota Turystyczna ogłosiła dziś konkurs na nowe hasło promocyjne i identyfikację wizualną. Slogan powinien nawiązywać do piękna chorwackiej przyrody.

Publikacja: 21.02.2023 14:58

Chorwacja szuka nowego sloganu reklamowego. „Croatia full of life” idzie do lamusa

Foto: PAP, Rafał Guz

Chorwacja, która od lat reklamuje się hasłem „Croatia full of life” (Chorwacja pełna życia) będzie miała wkrótce nowe hasło promocyjne. Informację o konkursie na nie opublikowała dziś na swojej stronie internetowej Chorwacka Wspólnota Turystyczna.

- Przetarg określi kierunek promocji chorwackiej turystyki obejmujący również nową wizję Chorwacji jako kierunku turystycznego, określoną przez strategiczny plan marketingowy i operacyjny chorwackiej turystyki. Chcemy nowego, świeżego i kreatywnego podejścia, które przyciągnie uwagę, zaintryguje, pobudzi umysł i wywoła emocje u odbiorców - mówi dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie.

Obecnie obowiązujące hasło reklamowe Chorwacji

Obecnie obowiązujące hasło reklamowe Chorwacji

Chorwacka Wspólnota Turystyczna

Jednym z głównych celów planu marketingowego i operacyjnego jest uczynienie chorwackiej marki turystycznej bardziej prestiżową i jakościową - czytamy w ogłoszeniu.

Czytaj więcej

Ekspertka: Chorwaci z dumą przyjmą euro, to dla nich wyraz uznania

Konkurs obejmuje dwa odrębne projekty - opracowanie parasolowej koncepcji komunikacji i stworzenie identyfikacji wizualnej.

- Koncepcja parasolowa musi być unikatowa, ale prosta i łatwa do zrozumienia, powinna też odzwierciedlać piękno przyrody, które, jak mówią badania rynkowe, jest jednym z kluczowych atutów naszego kraju i jednym z najważniejszych motywów przyjazdów turystycznych do Chorwacji - precyzuje Staničić.

Dyrektor dodaje, że Chorwacka Wspólnota Turystyczna liczy na propozycje kreatywnych rozwiązań od wysoce wyspecjalizowanych oferentów, mających wieloletnie doświadczenie w tym zakresie (ich kwalifikacje zostaną zweryfikowane w pierwszym etapie konkursu).

Jak dowiedział się nieoficjalnie serwis poslovni.hr, stare hasło „Croatia full of life” będzie jeszcze obowiązywać w tym sezonie, nowe ma być gotowe na przyszłoroczne targi turystyczne WTM w Londynie.

Chorwacja, która od lat reklamuje się hasłem „Croatia full of life” (Chorwacja pełna życia) będzie miała wkrótce nowe hasło promocyjne. Informację o konkursie na nie opublikowała dziś na swojej stronie internetowej Chorwacka Wspólnota Turystyczna.

- Przetarg określi kierunek promocji chorwackiej turystyki obejmujący również nową wizję Chorwacji jako kierunku turystycznego, określoną przez strategiczny plan marketingowy i operacyjny chorwackiej turystyki. Chcemy nowego, świeżego i kreatywnego podejścia, które przyciągnie uwagę, zaintryguje, pobudzi umysł i wywoła emocje u odbiorców - mówi dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie.

Nowe Trendy
Berlin będzie się promować w Kijowie. Na początek wysyła mu autobus
Nowe Trendy
Ile trzeba wydać, żeby dobrze wypaść na zdjęciach z wakacji? Jest badanie na ten temat
Nowe Trendy
20 milionów złotych na wycieczki klasowe rozeszły się w 4 minuty
Nowe Trendy
Jak widzą Polskę belgijscy blogerzy? „Pierogi czynią świat lepszym”
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Nowe Trendy
Turystyka nakręca niemiecką gospodarkę. "Wzmocni ją jedno centrum dowodzenia"