Chorwacja, która od lat reklamuje się hasłem „Croatia full of life” (Chorwacja pełna życia) będzie miała wkrótce nowe hasło promocyjne. Informację o konkursie na nie opublikowała dziś na swojej stronie internetowej Chorwacka Wspólnota Turystyczna.
- Przetarg określi kierunek promocji chorwackiej turystyki obejmujący również nową wizję Chorwacji jako kierunku turystycznego, określoną przez strategiczny plan marketingowy i operacyjny chorwackiej turystyki. Chcemy nowego, świeżego i kreatywnego podejścia, które przyciągnie uwagę, zaintryguje, pobudzi umysł i wywoła emocje u odbiorców - mówi dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie.
Obecnie obowiązujące hasło reklamowe Chorwacji
Jednym z głównych celów planu marketingowego i operacyjnego jest uczynienie chorwackiej marki turystycznej bardziej prestiżową i jakościową - czytamy w ogłoszeniu.
Czytaj więcej
1 stycznia 2023 roku Chorwacja dołączy do strefy euro i wejdzie do strefy Schengen. - To oznacza koniec z kolejkami na granicach i koniec kłopotów z rozliczeniami – mówi ekspertka w dziedzinie turystyki chorwackiej, była dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz.