Reklama

Chorwacja szuka nowego sloganu reklamowego. „Croatia full of life” idzie do lamusa

Chorwacka Wspólnota Turystyczna ogłosiła dziś konkurs na nowe hasło promocyjne i identyfikację wizualną. Slogan powinien nawiązywać do piękna chorwackiej przyrody.

Publikacja: 21.02.2023 14:58

Chorwacja szuka nowego sloganu reklamowego. „Croatia full of life” idzie do lamusa

Foto: PAP, Rafał Guz

Chorwacja, która od lat reklamuje się hasłem „Croatia full of life” (Chorwacja pełna życia) będzie miała wkrótce nowe hasło promocyjne. Informację o konkursie na nie opublikowała dziś na swojej stronie internetowej Chorwacka Wspólnota Turystyczna.

- Przetarg określi kierunek promocji chorwackiej turystyki obejmujący również nową wizję Chorwacji jako kierunku turystycznego, określoną przez strategiczny plan marketingowy i operacyjny chorwackiej turystyki. Chcemy nowego, świeżego i kreatywnego podejścia, które przyciągnie uwagę, zaintryguje, pobudzi umysł i wywoła emocje u odbiorców - mówi dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie.

Obecnie obowiązujące hasło reklamowe Chorwacji

Obecnie obowiązujące hasło reklamowe Chorwacji

Foto: Chorwacka Wspólnota Turystyczna

Jednym z głównych celów planu marketingowego i operacyjnego jest uczynienie chorwackiej marki turystycznej bardziej prestiżową i jakościową - czytamy w ogłoszeniu.

Czytaj więcej

Ekspertka: Chorwaci z dumą przyjmą euro, to dla nich wyraz uznania
Reklama
Reklama

Konkurs obejmuje dwa odrębne projekty - opracowanie parasolowej koncepcji komunikacji i stworzenie identyfikacji wizualnej.

- Koncepcja parasolowa musi być unikatowa, ale prosta i łatwa do zrozumienia, powinna też odzwierciedlać piękno przyrody, które, jak mówią badania rynkowe, jest jednym z kluczowych atutów naszego kraju i jednym z najważniejszych motywów przyjazdów turystycznych do Chorwacji - precyzuje Staničić.

Dyrektor dodaje, że Chorwacka Wspólnota Turystyczna liczy na propozycje kreatywnych rozwiązań od wysoce wyspecjalizowanych oferentów, mających wieloletnie doświadczenie w tym zakresie (ich kwalifikacje zostaną zweryfikowane w pierwszym etapie konkursu).

Jak dowiedział się nieoficjalnie serwis poslovni.hr, stare hasło „Croatia full of life” będzie jeszcze obowiązywać w tym sezonie, nowe ma być gotowe na przyszłoroczne targi turystyczne WTM w Londynie.

Chorwacja, która od lat reklamuje się hasłem „Croatia full of life” (Chorwacja pełna życia) będzie miała wkrótce nowe hasło promocyjne. Informację o konkursie na nie opublikowała dziś na swojej stronie internetowej Chorwacka Wspólnota Turystyczna.

- Przetarg określi kierunek promocji chorwackiej turystyki obejmujący również nową wizję Chorwacji jako kierunku turystycznego, określoną przez strategiczny plan marketingowy i operacyjny chorwackiej turystyki. Chcemy nowego, świeżego i kreatywnego podejścia, które przyciągnie uwagę, zaintryguje, pobudzi umysł i wywoła emocje u odbiorców - mówi dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Grecja: podatkowe ulgi dla przedsiębiorców turystycznych poprawią ich sytuację
Nowe Trendy
Administracja Donalda Trumpa oszczędza na amerykańskiej turystyce. Głębokie cięcia
Nowe Trendy
Zbankrutował Visit Kent. Białe klify Dover bez promocji?
Nowe Trendy
Tramwaje w Rotterdamie zachwalają atrakcje Wrocławia, Poznania i Gdańska
Reklama
Reklama