Polska przyroda i zabytki w krainie tulipanów. Jubileusz ogrodów pod Amsterdamem

Do połowy maja autobusy Keukenhof Express Bus kursujące do słynnych ogrodów Keukenhof pod Amsterdamem oklejone będą reklamami polskich atrakcji turystycznych.

Publikacja: 26.04.2024 15:38

Polska przyroda i zabytki w krainie tulipanów. Jubileusz ogrodów pod Amsterdamem

Foto: Materiały prasowe

Kampanię pod hasłem „Odkryj polskie dziedzictwo UNESCO” realizuje Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie.

Ogrody Keukenhof to jedna z najpopularniejszych atrakcji turystycznych Holandii - odwiedza je około 1,5 miliona turystów rocznie. To także jeden z największych ogrodów na świecie o rozmiarze 50 boisk piłkarskich. Można tam podziwiać wiele odmian tulipanów, narcyzów, hiacyntów i innych gatunków kwiatów w pięknych aranżacjach.

W tym roku 75-lecie ogrodów powinno przyciągnąć jeszcze więcej gości. ZOPOT w Amsterdamie postanowił wykorzystać tę okazję, by zachęcić Holendrów i zagranicznych turystów do odwiedzenia Polski, o czym informuje w komunikacie.

Czytaj więcej

Kolejne polskie miasta w przewodniku Michelina. „Imponująca oferta kulinarna”

Polskie skarby UNESCO

Kampania trwająca od połowy marca zaplanowana jest na siedem tygodni. Reklamy Polski widnieją na tyłach autobusów Keukenhof Express Bus kursujących do ogrodów z Amsterdamu, lotniska Schiphol, Haarlemu i Leiden (siedem dni w tygodniu między godziną 7.30 a 20). Do ogrodów Keukenhof, położonych w centralnej części kraju, można dotrzeć albo tymi autobusami, albo własnym samochodem.

Do celów promocji wybrano wizualizacje Warszawy, Krakowa i Białowieży w wiosennej odsłonie.

- Hasło reklamowe w języku angielskim „Discover UNESCO heritage in Poland” pozwoli dotrzeć zarówno do odbiorców holenderskich, jak i zagranicznych - mówi Małgorzata Duijnmayer z amsterdamskiego ośrodka POT, cytowana w komunikacie.

Materiały prasowe

W ocenie dyrektor zagranicznych ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli Dominiki Szulc zarówno lokalizacja przystanków początkowych i końcowego, jak i trasa autobusów dają gwarancję, że reklama przyniesie oczekiwany skutek.

- Będzie ona widoczna zarówno dla ich bezpośrednich użytkowników, turystów odwiedzających Keukenhof, mieszkańców miast, użytkowników ruchu drogowego na trasie przejazdu, jak i pieszych i licznych rowerzystów znajdujących się w okolicach miejsc postojowych - uważa Dominika Szulc.

Czytaj więcej

Najlepsze dla turystów stolice Europy. Warszawa wyprzedziła Paryż i Londyn

Holendrzy lubią polskie miasta i przyrodę

Niderlandy to jeden z najważniejszych dla turystyki przyjazdowej do Polski rynków Europy Zachodniej. Według danych Ministerstwa Sportu i Turystyki w ubiegłym roku Polskę odwiedziło w celach turystycznych 438 tysięcy Holendrów, o 15,9 procent więcej niż rok wcześniej.

Mieszkańcy Niderlandów chętnie odwiedzają polskie miasta, przede wszystkim Kraków, Warszawę i Wrocław. Interesują ich kultura, przyroda i turystyka aktywna, chętnie zwiedzają atrakcje, korzystają z tras rowerowych i pieszych, biorą udział w wydarzeniach (np. Jarmark Dominikański, kiermasze świąteczne), ale także łączą wypoczynek z odwiedzinami u znajomych lub rodziny czy zakupami.

Kampanię pod hasłem „Odkryj polskie dziedzictwo UNESCO” realizuje Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie.

Ogrody Keukenhof to jedna z najpopularniejszych atrakcji turystycznych Holandii - odwiedza je około 1,5 miliona turystów rocznie. To także jeden z największych ogrodów na świecie o rozmiarze 50 boisk piłkarskich. Można tam podziwiać wiele odmian tulipanów, narcyzów, hiacyntów i innych gatunków kwiatów w pięknych aranżacjach.

Pozostało 86% artykułu
Nowe Trendy
Posłowie: Gdzie ta opłata turystyczna? Ministerstwo: Spokojnie, pracujemy nad nią
Nowe Trendy
Rząd Majorki zbada pojemność turystyczną wyspy. Redukcja łóżek przesądzona
Nowe Trendy
Po Austrii turyści będą jeździć (prawie) za darmo. „Staniemy się przykładem”
Nowe Trendy
Hiszpański rząd: Skrócimy tydzień pracy. Branża turystyczna: Stracimy miliardy euro
Nowe Trendy
Koncern TUI rusza na ratunek podwodnego świata Balearów. „To wspólny interes”
Materiał Promocyjny
CERT Orange Polska: internauci korzystają z naszej wiedzy