Kampania promocyjna Polski w USA. Dla „zamożnych i świadomych kulturowo” Amerykanów

Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago we współpracy ze Smithsonian Media rozpoczął trzymiesięczną kampanię promującą polską kulturę, gastronomię i naturę w Stanach Zjednoczonych. Planuje dotrzeć do prawie miliona Amerykanów.

Publikacja: 21.02.2025 11:30

Kampania promocyjna Polski w USA. Dla „zamożnych i świadomych kulturowo” Amerykanów

Foto: Polska.travel

Celem nowej kampanii promocyjnej, realizowanej przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago (ZOPOT) we współpracy z renomowanym Smithsonian Media, jest zwiększenie świadomości na temat atrakcyjności turystycznej Polski wśród amerykańskich odbiorców - pisze POT w komunikacie.

Za pomocą cyfrowych formatów promocyjnych kampania przedstawi bogactwo polskiej gastronomii, kultury, natury i architektury, wzbudzając zainteresowanie Polską jako wyjątkowym kierunkiem turystycznym.

Kampania opiera się na zaawansowanych rozwiązaniach cyfrowych, takich jak dynamiczne wideo pre-roll, slideshow i specjalne wydania newslettera „Travel & Culture”. Kampania dotrze między innymi do 110 tysięcy subskrybentów newslettera Smithsonian Media, wśród których dominują osoby zainteresowane kulturą, podróżami i odkrywaniem nowych miejsc.

Czytaj więcej

Targi turystyki aktywnej w Holandii. „Polska spełnia oczekiwania holenderskich turystów”

- Wierzymy, że współpraca ze Smithsonian Media pozwoli nam dotrzeć do odpowiednio dobranej grupy odbiorców, prezentując Polskę jako kraj pełen różnorodności, historii i nowoczesności – mówi dyrektor Departamentu Planowania i Rozwoju w Polskiej Organizacji Turystycznej Magdalena Krucz.

Wydarzenia kulturalne i przyroda wśród tematów kampanii 

Strategia kampanii zakłada nie tylko prezentację wizualnych i tekstowych treści reklamowych, ale także budowanie emocji i pozytywnych skojarzeń z Polską jako kierunkiem turystycznym. Kampania szczególny nacisk kładzie na promocję ważnych wydarzeń, takich jak Festiwal Kultury Żydowskiej w Krakowie czy Festiwal Wratislavia Cantans we Wrocławiu. Oprócz tego promowane będą również polskie atrakcje przyrodnicze, w tym Puszcza Białowieska, Mazury czy Tatry.

- Cieszymy się, że współpracujemy z Polską Organizacją Turystyczną przy nowej kampanii, która podkreśla unikalną gastronomię, kulturę, przyrodę i architekturę Polski - mówi dyrektor ds. sprzedaży turystycznej Smithsonian Media Jaime Duffy. - Polska to kraj o niezwykłym dziedzictwie, malowniczym pięknie i bogactwie doświadczeń, które bez wątpienia przyciągną uwagę naszej publiczności - dodaje.

Czytaj więcej

Kanadyjscy dziennikarze opiszą zimowe atrakcje Dolnego Śląska i Małopolski

Smithsonian Media to część Smithsonian Institution, jednej z najbardziej prestiżowych instytucji kulturalnych i edukacyjnych na świecie. Poprzez swoją szeroko zakrojoną działalność medialną, obejmującą Smithsonian Magazine, serwisy internetowe (SmithsonianMag.com), produkcję treści wideo i kampanie marketingowe, Smithsonian Media dostarcza wysokiej jakości treści o charakterze edukacyjnym, kulturalnym i rozrywkowym. Współpraca z tą renomowaną organizacją pozwala Polskiej Organizacji Turystycznej dotrzeć do zamożnych i świadomych kulturowo odbiorców w Stanach Zjednoczonych – podkreśla POT.

Celem nowej kampanii promocyjnej, realizowanej przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago (ZOPOT) we współpracy z renomowanym Smithsonian Media, jest zwiększenie świadomości na temat atrakcyjności turystycznej Polski wśród amerykańskich odbiorców - pisze POT w komunikacie.

Za pomocą cyfrowych formatów promocyjnych kampania przedstawi bogactwo polskiej gastronomii, kultury, natury i architektury, wzbudzając zainteresowanie Polską jako wyjątkowym kierunkiem turystycznym.

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Turcja nie zatrzymuje się w pogoni za turystycznymi rekordami
Nowe Trendy
Ponad miliard euro zainwestują trzy firmy w grecką turystykę. Rząd je poparł
Nowe Trendy
Powstał Klub Polskiej Turystyki. „Chcemy rozmawiać o strategii rozwoju turystyki”
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Nowe Trendy
„Forbes”: Warszawa kulinarną stolicą Europy Wschodniej. Tradycja i wyrafinowanie
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń