Kampania promocyjna Polski w USA. Dla „zamożnych i świadomych kulturowo” Amerykanów

Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago we współpracy ze Smithsonian Media rozpoczął trzymiesięczną kampanię promującą polską kulturę, gastronomię i naturę w Stanach Zjednoczonych. Planuje dotrzeć do prawie miliona Amerykanów.

Publikacja: 21.02.2025 11:30

Kampania promocyjna Polski w USA. Dla „zamożnych i świadomych kulturowo” Amerykanów

Foto: Polska.travel

Celem nowej kampanii promocyjnej, realizowanej przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago (ZOPOT) we współpracy z renomowanym Smithsonian Media, jest zwiększenie świadomości na temat atrakcyjności turystycznej Polski wśród amerykańskich odbiorców - pisze POT w komunikacie.

Za pomocą cyfrowych formatów promocyjnych kampania przedstawi bogactwo polskiej gastronomii, kultury, natury i architektury, wzbudzając zainteresowanie Polską jako wyjątkowym kierunkiem turystycznym.

Kampania opiera się na zaawansowanych rozwiązaniach cyfrowych, takich jak dynamiczne wideo pre-roll, slideshow i specjalne wydania newslettera „Travel & Culture”. Kampania dotrze między innymi do 110 tysięcy subskrybentów newslettera Smithsonian Media, wśród których dominują osoby zainteresowane kulturą, podróżami i odkrywaniem nowych miejsc.

Czytaj więcej

Targi turystyki aktywnej w Holandii. „Polska spełnia oczekiwania holenderskich turystów”

- Wierzymy, że współpraca ze Smithsonian Media pozwoli nam dotrzeć do odpowiednio dobranej grupy odbiorców, prezentując Polskę jako kraj pełen różnorodności, historii i nowoczesności – mówi dyrektor Departamentu Planowania i Rozwoju w Polskiej Organizacji Turystycznej Magdalena Krucz.

Wydarzenia kulturalne i przyroda wśród tematów kampanii 

Strategia kampanii zakłada nie tylko prezentację wizualnych i tekstowych treści reklamowych, ale także budowanie emocji i pozytywnych skojarzeń z Polską jako kierunkiem turystycznym. Kampania szczególny nacisk kładzie na promocję ważnych wydarzeń, takich jak Festiwal Kultury Żydowskiej w Krakowie czy Festiwal Wratislavia Cantans we Wrocławiu. Oprócz tego promowane będą również polskie atrakcje przyrodnicze, w tym Puszcza Białowieska, Mazury czy Tatry.

- Cieszymy się, że współpracujemy z Polską Organizacją Turystyczną przy nowej kampanii, która podkreśla unikalną gastronomię, kulturę, przyrodę i architekturę Polski - mówi dyrektor ds. sprzedaży turystycznej Smithsonian Media Jaime Duffy. - Polska to kraj o niezwykłym dziedzictwie, malowniczym pięknie i bogactwie doświadczeń, które bez wątpienia przyciągną uwagę naszej publiczności - dodaje.

Czytaj więcej

Kanadyjscy dziennikarze opiszą zimowe atrakcje Dolnego Śląska i Małopolski

Smithsonian Media to część Smithsonian Institution, jednej z najbardziej prestiżowych instytucji kulturalnych i edukacyjnych na świecie. Poprzez swoją szeroko zakrojoną działalność medialną, obejmującą Smithsonian Magazine, serwisy internetowe (SmithsonianMag.com), produkcję treści wideo i kampanie marketingowe, Smithsonian Media dostarcza wysokiej jakości treści o charakterze edukacyjnym, kulturalnym i rozrywkowym. Współpraca z tą renomowaną organizacją pozwala Polskiej Organizacji Turystycznej dotrzeć do zamożnych i świadomych kulturowo odbiorców w Stanach Zjednoczonych – podkreśla POT.

Celem nowej kampanii promocyjnej, realizowanej przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago (ZOPOT) we współpracy z renomowanym Smithsonian Media, jest zwiększenie świadomości na temat atrakcyjności turystycznej Polski wśród amerykańskich odbiorców - pisze POT w komunikacie.

Za pomocą cyfrowych formatów promocyjnych kampania przedstawi bogactwo polskiej gastronomii, kultury, natury i architektury, wzbudzając zainteresowanie Polską jako wyjątkowym kierunkiem turystycznym.

Pozostało jeszcze 85% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Baleary bronią się przed „turystofobiczną retoryką”. Wzmocnią przedsiębiorców
Nowe Trendy
Turystyczny bojkot Ameryki. Przez politykę Donalda Trumpa rośnie ryzyko recesji
Nowe Trendy
Imponujący wzrost turystyki w Wietnamie. Polaków o 53 procent więcej
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Nowe Trendy
Tureccy hotelarze tną ceny. Liczyli na więcej gości, ale zostają im puste pokoje