Celem nowej kampanii promocyjnej, realizowanej przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago (ZOPOT) we współpracy z renomowanym Smithsonian Media, jest zwiększenie świadomości na temat atrakcyjności turystycznej Polski wśród amerykańskich odbiorców - pisze POT w komunikacie.
Za pomocą cyfrowych formatów promocyjnych kampania przedstawi bogactwo polskiej gastronomii, kultury, natury i architektury, wzbudzając zainteresowanie Polską jako wyjątkowym kierunkiem turystycznym.
Kampania opiera się na zaawansowanych rozwiązaniach cyfrowych, takich jak dynamiczne wideo pre-roll, slideshow i specjalne wydania newslettera „Travel & Culture”. Kampania dotrze między innymi do 110 tysięcy subskrybentów newslettera Smithsonian Media, wśród których dominują osoby zainteresowane kulturą, podróżami i odkrywaniem nowych miejsc.
Czytaj więcej
W jubileuszowej edycji najważniejszych europejskich targów turystyki rowerowej i pieszej Polskę reprezentowało siedem regionów. Odwiedzający polskie stoisko mogli odbyć wirtualną podróż po szlakach rowerowych wschodniej Polski i obejrzeć filmy promocyjne w kinie 5D.
- Wierzymy, że współpraca ze Smithsonian Media pozwoli nam dotrzeć do odpowiednio dobranej grupy odbiorców, prezentując Polskę jako kraj pełen różnorodności, historii i nowoczesności – mówi dyrektor Departamentu Planowania i Rozwoju w Polskiej Organizacji Turystycznej Magdalena Krucz.