Lime, popularna na świecie firma wypożyczająca elektryczne hulajnogi, zamierza zachęcać klientów, by więcej korzystali ze świeżego powietrza, wracali do spotkań towarzyskich i zwiedzali miasta - pisze portal Phocuswire. Uruchamia w aplikacji nową usługę „Lime Tours”, przydatną zarówno mieszkańcom miast, jak i odwiedzającym je turystom, która wskaże im interesujące miejsca, jak atrakcje turystyczne, muzea, zabytki, restauracje, kawiarnie. Pokaże, jak do nich dojechać.
Na razie usługa dostępna jest w Los Angeles i San Francisco.
„Branża turystyczna nadal wychodzi z kryzysu wywołanego covidem” – wyjaśnia Lime. „Naszym celem jest zachęcenie użytkowników, by wyszli z domów i poznali nowe lub nieznane im wcześniej miejsca w miastach, w których mieszkają, lub które odwiedzają jako turyści. Nie ma lepszego sposobu, albo inaczej, bezpieczniejszego dziś, niż poruszanie się hulajnogą lub rowerem.
Czytaj więcej
Dzięki konkursom, filmom, prezentacjom dzieci i młodzież będą się dowiadywać, jak atrakcyjna turystycznie jest Polska i poszczególne jej regiony. Dzięki temu połkną bakcyla podróży i namówią rodziców, żeby zabrali ich na wycieczki – to założenie przyświecające akcji Mobilne Centrum Edukacji „Turystyczna Szkoła”.
Lime powołuje się też na wyniki badania przeprowadzonego przez Uniwersytet Emory, z którego wynika, że dzięki dostępności elektrycznych hulajnóg przychody 370 punktów gastronomicznych w czterech miastach wzrosły w pierwszej połowie 2019 roku o 13,8 miliona dolarów. Taki był wynik porównania wielkości przychodów w miejscach, w których można wypożyczyć elektryczną hulajnogę z tymi, w których taka usługa nie istnieje.