Małgorzata Kowalska nowym dyrektorem Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce

Małgorzata Kowalska objęła funkcję dyrektora przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce. Zawodowo związana jest z tą instytucją niemal od 20 lat.

Publikacja: 22.05.2023 15:35

Małgorzata Kowalska, nowy dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce

Małgorzata Kowalska, nowy dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce

Foto: Aviareps dla CNTB

Małgorzata Kowalska jest absolwentką Instytutu Filologii Słowiańskiej Wydziału Polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie uzyskała stopień magistra filologii słowiańskiej w zakresie kroatystyki. Ukończyła również studia podyplomowe Służby Zagranicznej w Szkole Głównej Handlowej. Karierę zawodową związała z promocją marki turystyki chorwackiej.

- Objęcie stanowiska dyrektora przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce to dla mnie ogromny zaszczyt i wyróżnienie. Polacy kochają Chorwację i czują się tam jak w domu. W zeszłym roku gościliśmy ponad milion turystów z Polski – mówi cytowana w komunikacie Małgorzata Kowalska.

Nowa dyrektor przedstawicielstwa będzie dbała o wzmocnienie relacji z polskimi partnerami turystycznymi. Chce też jeszcze skuteczniej promować Chorwację jako różnorodną i przystępną destynację turystyczną.

- Rynek polski ma ogromny potencjał i mam nadzieję, że również nadchodzący sezon okaże się rekordowy pod względem liczby turystów z Polski. Chorwacja to nie tylko słońce i morze, to także przepyszna kuchnia, zapierająca dech w piersiach przyroda i bogate dziedzictwo kulturowe. Ale Chorwacja to również przepiękna i wciąż jeszcze nie do końca odkryta przez Polaków część kontynentalna z licznymi uzdrowiskami, malowniczymi górami i jeziorami. Będziemy pokazać cały wachlarz możliwości i doświadczeń, które oferuje ten niewielki, ale różnorodny kraj – dodaje Kowalska.

Chorwacka Wspólnota Turystyczna (CNTB) jest narodową organizacją turystyczną powołaną do promowania chorwackiej turystyki w kraju i za granicą. Działania CNTB obejmują zarówno planowanie i wdrażanie strategii promocyjnej, jak i inicjowanie i wdrażanie działań promocyjnych będących przedmiotem wspólnego zainteresowania wszystkich podmiotów sektora turystycznego oraz podnoszenie poziomu jakości całej chorwackiej oferty turystycznej.

Popularne Trendy
Grecja ma nową minister turystyki. Kraj czekają kolejne wybory
Popularne Trendy
Sztuczna inteligencja daje przewagę. Ale niewiele firm turystycznych z niej korzysta
Popularne Trendy
Coraz więcej turystów odwiedza Grecję. Rosjan zastępują Amerykanie
Popularne Trendy
Austria: Narciarze wrócili na stoki. Najliczniej Niemcy, a najszybciej ci z Chin
Popularne Trendy
Gut-Mostowy: Nowy bon turystyczny? Rząd szykuje rozwiązanie promujące turystykę