Kampania promocyjna Polski w Holandii - prawie 4 miliony wyświetleń

Internetowa kampania promocyjna Polski, realizowana od czerwca do sierpnia przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie, miała prawie 4 miliony wyświetleń. W interakcję z reklamami weszło aż 871 tysięcy osób.

Publikacja: 27.08.2024 09:24

Kampania promocyjna Polski w Holandii - prawie 4 miliony wyświetleń

Foto: polska.travel

Od czerwca do sierpnia Polska Organizacja Turystyczna, poprzez swój zagraniczny ośrodek w Amsterdamie, przeprowadziła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną, której celem było zachęcenie mieszkańców Holandii do odwiedzenia Polski - informuje w komunikacie amsterdamski ZOPOT.

Kampania była prowadzona na platformach związanych z Google, w tym w wyszukiwarce, na stronach partnerskich i YouTubie. Przygotowane przez ZOPOT Amsterdam spoty promocyjne wygenerowały łącznie 3,9 miliona wyświetleń, co świadczy o dużym zainteresowaniu i skuteczności przekazu.

Co więcej, współczynnik interakcji wyniósł aż 22,2 procent, co oznacza, że 871 tysięcy osób weszło w interakcję z jedną z reklam, np. klikając w nią lub podejmując inne działania.

Czytaj więcej

Polacy na urlopie w Europie, Europejczycy w Polsce. Dokąd podróżują, ile wydają?

- Tak wysoki poziom zaangażowania jest wynikiem precyzyjnie dobranej grupy docelowej oraz przemyślanej strategii dystrybucji treści - uważa dyrektor zagranicznych ośrodków POT w Beneluksie Dominika Szulc, cytowana w komunikacie.

Holenderscy seniorzy zainteresowani wyjazdami do Polski

Dane pokazują, że kampania dotarła głównie do osób powyżej 45 roku życia, zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Największe zaangażowanie odnotowano w grupie mężczyzn w wieku 65+, co może wskazywać na rosnące zainteresowanie turystyką wśród starszych mieszkańców Holandii.

Analiza efektywności według dnia tygodnia i pory dnia wykazała, że reklamy były najskuteczniejsze w godzinach popołudniowych i wieczornych, zwłaszcza od 15 do 21, co sugeruje, że Holendrzy najchętniej angażują się w tego typu treści po zakończeniu pracy.

Od czerwca do sierpnia Polska Organizacja Turystyczna, poprzez swój zagraniczny ośrodek w Amsterdamie, przeprowadziła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną, której celem było zachęcenie mieszkańców Holandii do odwiedzenia Polski - informuje w komunikacie amsterdamski ZOPOT.

Kampania była prowadzona na platformach związanych z Google, w tym w wyszukiwarce, na stronach partnerskich i YouTubie. Przygotowane przez ZOPOT Amsterdam spoty promocyjne wygenerowały łącznie 3,9 miliona wyświetleń, co świadczy o dużym zainteresowaniu i skuteczności przekazu.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Popularne Trendy
Ruszyły drugie Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF Warsaw - 200 wystawców z 29 krajów
Popularne Trendy
Chorwacja zachwyca przez cały rok
Popularne Trendy
Złoty certyfikat POT. W tym roku najlepszy okazał się Bałtowski Kompleks Turystyczny
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Popularne Trendy
Hiszpania bije turystyczny rekord. Co czterdziesty gość przyjechał z Polski