Reklama
Rozwiń

Kampania promocyjna Polski w Holandii - prawie 4 miliony wyświetleń

Internetowa kampania promocyjna Polski, realizowana od czerwca do sierpnia przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie, miała prawie 4 miliony wyświetleń. W interakcję z reklamami weszło aż 871 tysięcy osób.

Publikacja: 27.08.2024 09:24

Kampania promocyjna Polski w Holandii - prawie 4 miliony wyświetleń

Foto: polska.travel

Od czerwca do sierpnia Polska Organizacja Turystyczna, poprzez swój zagraniczny ośrodek w Amsterdamie, przeprowadziła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną, której celem było zachęcenie mieszkańców Holandii do odwiedzenia Polski - informuje w komunikacie amsterdamski ZOPOT.

Kampania była prowadzona na platformach związanych z Google, w tym w wyszukiwarce, na stronach partnerskich i YouTubie. Przygotowane przez ZOPOT Amsterdam spoty promocyjne wygenerowały łącznie 3,9 miliona wyświetleń, co świadczy o dużym zainteresowaniu i skuteczności przekazu.

Co więcej, współczynnik interakcji wyniósł aż 22,2 procent, co oznacza, że 871 tysięcy osób weszło w interakcję z jedną z reklam, np. klikając w nią lub podejmując inne działania.

Czytaj więcej

Polacy na urlopie w Europie, Europejczycy w Polsce. Dokąd podróżują, ile wydają?

- Tak wysoki poziom zaangażowania jest wynikiem precyzyjnie dobranej grupy docelowej oraz przemyślanej strategii dystrybucji treści - uważa dyrektor zagranicznych ośrodków POT w Beneluksie Dominika Szulc, cytowana w komunikacie.

Holenderscy seniorzy zainteresowani wyjazdami do Polski

Dane pokazują, że kampania dotarła głównie do osób powyżej 45 roku życia, zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Największe zaangażowanie odnotowano w grupie mężczyzn w wieku 65+, co może wskazywać na rosnące zainteresowanie turystyką wśród starszych mieszkańców Holandii.

Analiza efektywności według dnia tygodnia i pory dnia wykazała, że reklamy były najskuteczniejsze w godzinach popołudniowych i wieczornych, zwłaszcza od 15 do 21, co sugeruje, że Holendrzy najchętniej angażują się w tego typu treści po zakończeniu pracy.

Od czerwca do sierpnia Polska Organizacja Turystyczna, poprzez swój zagraniczny ośrodek w Amsterdamie, przeprowadziła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną, której celem było zachęcenie mieszkańców Holandii do odwiedzenia Polski - informuje w komunikacie amsterdamski ZOPOT.

Kampania była prowadzona na platformach związanych z Google, w tym w wyszukiwarce, na stronach partnerskich i YouTubie. Przygotowane przez ZOPOT Amsterdam spoty promocyjne wygenerowały łącznie 3,9 miliona wyświetleń, co świadczy o dużym zainteresowaniu i skuteczności przekazu.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Popularne Trendy
Hiszpańska turystyka na drodze do kolejnego rekordu. Na celowniku 100 milionów gości
Popularne Trendy
Barcelona stawia na kulturalnych turystów. „Nie ilość, ale jakość”
Popularne Trendy
Relaks nad morzem, gwarancja dobrej pogody, wygoda all inclusive - Polacy planują wakacje
Popularne Trendy
Na wycieczkę do sąsiadów - Słowackie regiony przygraniczne oferują unikatowe miejsca