Jeremy Clarkson zachwala pierwszą klasę Emirates

YouTube

Przesuwane drzwi, wystrój nawiązujący do mercedesów klasy S, a przede wszystkim prywatność, która sprawia, że można podróżować nawet w piżamie, reklamuje Jeremy Clarkson w nowym spocie promującym podróże pierwszą klasą Emirates

Linie Emirates zaprezentowały wnętrza swoich odnowionych boeingów 777, a w nich prywatne kabiny w klasie pierwszej. To zamknięte pomieszczenia oferujące ponad 3,5 metra kwadratowego. Boeingi z nowym wyposażeniem zaczną kursować 1 grudnia na trasach do Genewy i Brukseli.

Modernizacja wnętrz objęła wszystkie klasy rezerwacyjne, fotele i przejścia między nimi, łazienki i kuchnie oraz systemy rozrywki pokładowej.

– W klasie pierwszej pojawią się całkowicie zamknięte kabiny prywatne, w klasie biznesowej – najnowsze skórzane fotele rozkładane do pozycji leżącej wyposażone w podręczny barek, a w klasie ekonomicznej – fotele z regulowanymi zagłówkami z naturalnej skóry – wylicza cytowany w komunikacie prasowym Tim Clark, prezes linii Emirates. – Ponadto we wszystkich klasach został zmodernizowany system rozrywki pokładowej.

– Pierwszy raz tak wyraźną inspiracją dla produktu Emirates była inna marka luksusowa, która okazała się też naturalnym partnerem. Zarówno linie Emirates, jak i Mercedesa cechuje bezkompromisowa dbałość o najdrobniejsze szczegóły i jakość, a także innowacyjność – zapewnia Clark.

Rozszerzając współpracę poza pokład samolotu, Mercedes-Benz udostępnił liniom Emirates  samochody klasy S w ramach bezpłatnej usługi szoferskiej przewoźnika. W ten sposób pasażerowie klasy pierwszej Emirates, przylatujący do Zjednoczonych Emiratów Arabskich lub wyruszający stamtąd, spędzą podróż we wnętrzach mercedesów klasy S.

Kabiny powstały we współpracy z firmami Boeing, Rockwell Collins, Panasonic oraz studiem Jacques Pierre Jean Design i biurem projektowym Teague z Seattle.

W ślad za prezentacją nowych kabin w boeingach 777, linie ogłosiły także rozpoczęcie kampanii reklamowej, w której udział wziął Jeremy Clarkson, ekspert motoryzacyjny i osobowość telewizyjna. Spot jest wyświetlany na ośmiu kluczowych rynkach od 13 listopada.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Will Smith posprzątał plażę w Grecji

Hollywoodzki aktor Will Smith i jego rodzina wybrali się na wakacje na greckie wyspy. ...

Grecka branża turystyczna w Brukseli przeciw podatkom

O gospodarczym znaczeniu turystyki dla Grecji i o problemach, które ograniczają rozwój tego sektora ...

Marzec niekorzystny dla hoteli z pięcioma gwiazdkami

Średnio nocleg w hotelu w marcu kosztował 250,86 złotego, czyli o 4,41 procent więcej ...

Egipt odzyskuje turystów

15 procent PKB wyniosą w tym roku przychody z turystyki w Egipcie – twierdzi ...

LOT: Do Dubrownika cały rok

LOT zdecydował o utrzymaniu połączenia do Dubrownika także w sezonie zimowym. Przewoźnik ma w ...

Niemcy: To będzie dobry rok dla turystyki

O ponad 5 procent wzrosły obroty niemieckich agentów turystycznych w dwóch pierwszych miesiącach roku ...