Grecos: Otwórz się na wielkie greckie wakacje

Pokażę wam Grecję, jakiej nie znacie - w ten sposób rozpoczyna się ogólnopolska kampania telewizyjna biura podróży Grecos, promująca ofertę wczesnej rezerwacji. Szczególny nacisk położony jest w niej na mniej znane greckie miejsca i atrakcje

Aktualizacja: 14.11.2017 11:06 Publikacja: 14.11.2017 10:28

Grecos: Otwórz się na wielkie greckie wakacje

Foto: materiały prasowe

W tegorocznej odsłonie kampanii reklamowej pojawia się nowa platforma komunikacji marki, blog o Grecji, związany z hasłem „Otwórz się na Wielkie Greckie Wakacje". Umieszczane są w nim materiały ukazujące nowe oblicza Grecji. Przez różnorodne światy Grecji prowadzi przewodnik imieniem Grecos.

- Celem tegorocznej kampanii jest edukowanie i zachęcanie Polaków do wczesnego planowania letnich wakacji oraz wzmocnienie wizerunku Grecosa jako specjalisty od Wielkich Greckich Wakacji - mówi cytowana w komunikacie prasowym Bogna Jaśkowiak, menadżer ds. marketingu w Grecos Holiday. -To kolejny krok w konsekwentnie budowanej komunikacji marki touroperatora-specjalisty, odróżniającej Grecosa od touroperatorów multikierunkowych - dodaje.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"