Aktualizacja: 14.11.2017 11:06 Publikacja: 14.11.2017 10:28
Foto: materiały prasowe
W tegorocznej odsłonie kampanii reklamowej pojawia się nowa platforma komunikacji marki, blog o Grecji, związany z hasłem „Otwórz się na Wielkie Greckie Wakacje". Umieszczane są w nim materiały ukazujące nowe oblicza Grecji. Przez różnorodne światy Grecji prowadzi przewodnik imieniem Grecos.
- Celem tegorocznej kampanii jest edukowanie i zachęcanie Polaków do wczesnego planowania letnich wakacji oraz wzmocnienie wizerunku Grecosa jako specjalisty od Wielkich Greckich Wakacji - mówi cytowana w komunikacie prasowym Bogna Jaśkowiak, menadżer ds. marketingu w Grecos Holiday. -To kolejny krok w konsekwentnie budowanej komunikacji marki touroperatora-specjalisty, odróżniającej Grecosa od touroperatorów multikierunkowych - dodaje.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas