W tegorocznej odsłonie kampanii reklamowej pojawia się nowa platforma komunikacji marki, blog o Grecji, związany z hasłem „Otwórz się na Wielkie Greckie Wakacje". Umieszczane są w nim materiały ukazujące nowe oblicza Grecji. Przez różnorodne światy Grecji prowadzi przewodnik imieniem Grecos.
- Celem tegorocznej kampanii jest edukowanie i zachęcanie Polaków do wczesnego planowania letnich wakacji oraz wzmocnienie wizerunku Grecosa jako specjalisty od Wielkich Greckich Wakacji - mówi cytowana w komunikacie prasowym Bogna Jaśkowiak, menadżer ds. marketingu w Grecos Holiday. -To kolejny krok w konsekwentnie budowanej komunikacji marki touroperatora-specjalisty, odróżniającej Grecosa od touroperatorów multikierunkowych - dodaje.
Agencja Skyboat stworzyła projekt kampanii i zrealizowała go we współpracy z domem produkcyjnym Selfish3. Spoty wyreżyserował Piotr Kumik. Kampania obejmuje stacje telewizyjne: TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne i popularne serwisy VOD, a w kolejnych etapach również radio, kina, DOOH, OOH i serwisy społecznościowe.