Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.11.2017 11:06 Publikacja: 14.11.2017 10:28
Foto: materiały prasowe
W tegorocznej odsłonie kampanii reklamowej pojawia się nowa platforma komunikacji marki, blog o Grecji, związany z hasłem „Otwórz się na Wielkie Greckie Wakacje". Umieszczane są w nim materiały ukazujące nowe oblicza Grecji. Przez różnorodne światy Grecji prowadzi przewodnik imieniem Grecos.
- Celem tegorocznej kampanii jest edukowanie i zachęcanie Polaków do wczesnego planowania letnich wakacji oraz wzmocnienie wizerunku Grecosa jako specjalisty od Wielkich Greckich Wakacji - mówi cytowana w komunikacie prasowym Bogna Jaśkowiak, menadżer ds. marketingu w Grecos Holiday. -To kolejny krok w konsekwentnie budowanej komunikacji marki touroperatora-specjalisty, odróżniającej Grecosa od touroperatorów multikierunkowych - dodaje.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas