Aktualizacja: 14.11.2017 08:33 Publikacja: 14.11.2017 07:54
Foto: PAP
- Liczymy, ze nasze działania przełożą się na wzrost zainteresowania Chińczyków nie tylko Polską i regionem łódzkim, ale także na wzrost zainteresowania produktami polskich innowacyjnych firm oraz producentów żywności - mówił dr Andrzej Anders z departamentu promocji i współpracy zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi.
Jego zdaniem projekt "Łódzkie go China" jest prawdopodobnie największą inicjatywą dot. współpracy i promocji zarówno polskiego regionu jak i polskich przedsiębiorstw w Chinach. - Składa się z kilku komponentów. Jest to promocja medialna zarówno za pośrednictwem mediów tradycyjnych i społecznościowych, które są szalenie istotne w Chinach, jak również bezpośredni udział firm z łódzkiego w misjach gospodarczych - wyjaśnia.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas