Łódzkie go China, czyli region promuje się przez WeChat

"Łódzkie go China" to prawdopodobnie największy projekt promujący polski biznes w Chinach Zachodnich. Region prowadzi stałą komunikację w chińskich mediach społecznościowych tj. WeChat oraz Weibo. Ma też swoje stałe biuro w tym kraju

Aktualizacja: 14.11.2017 08:33 Publikacja: 14.11.2017 07:54

Łódzkie go China, czyli region promuje się przez WeChat

Foto: PAP

PAP

- Liczymy, ze nasze działania przełożą się na wzrost zainteresowania Chińczyków nie tylko Polską i regionem łódzkim, ale także na wzrost zainteresowania produktami polskich innowacyjnych firm oraz producentów żywności - mówił dr Andrzej Anders z departamentu promocji i współpracy zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi.

Jego zdaniem projekt "Łódzkie go China" jest prawdopodobnie największą inicjatywą dot. współpracy i promocji zarówno polskiego regionu jak i polskich przedsiębiorstw w Chinach. - Składa się z kilku komponentów. Jest to promocja medialna zarówno za pośrednictwem mediów tradycyjnych i społecznościowych, które są szalenie istotne w Chinach, jak również bezpośredni udział firm z łódzkiego w misjach gospodarczych - wyjaśnia.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"