Cook: Jedne duże targi lepsze niż kilka małych

2,6 tysiąca agentów i 500 wystawców wzięło udział w targach zorganizowanych przez Thomasa Cooka we Frankfurcie. Impreza ma zbliżyć touroperatora do biur agencyjnych

Aktualizacja: 10.11.2017 07:47 Publikacja: 10.11.2017 07:27

fot. thomascook.de

fot. thomascook.de

Foto: Materiały promocyjne

Travelconnexion to odbywająca się co roku gigantyczna prezentacja produktów Thomasa Cooka. W tym roku wzięło w niej udział 2,6 tysiąca agentów i 500 partnerów touroperatora, którzy przedstawiali sieci sprzedaży swoją ofertę. – W tym roku zgłoszenia udziału przychodziły wcześniej niż zazwyczaj – mówi Carsten Seeliger, kierownik sprzedaży w Thomasie Cooku, cytowany przez portal Travel Talk.

Hasło przewodnie wydarzenia brzmiało „Szczerze, osobiście, blisko". W ten sposób koncern chciał podkreślić, jak bardzo zależy mu na bezpośrednim kontakcie ze sprzedawcami. W tym roku na wydarzenie organizator zaprosił więc też biura, które wcześniej nie współpracowały z nim zbyt ściśle.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"