Thomas Cook: Turcja popularniejsza niż Hiszpania

Turcja jest najczęściej wybieranym kierunkiem przez klientów Thomasa Cooka. Przyczynił się do tego między innymi wzrost cen wakacji w Hiszpanii

Aktualizacja: 06.11.2017 07:56 Publikacja: 06.11.2017 07:04

Thomas Cook: Turcja popularniejsza niż Hiszpania

Foto: AFP

Katrina Latimer, menedżer do spraw współpracy handlowej w Thomasie Cooku, potwierdza, że Turcja odzyskuje klientów - informuje brytyjski portal branżowy TTG Media. Na zainteresowaniu zaczęła zyskiwać w połowie lata.

– Turcja stała się w ostatnim czasie naszym kierunkiem numer 1 – mówi Latimer i dodaje, że wygląda na to, iż trend ten utrzyma się do lata 2018 roku. – Prawie każde lotnisko w Wielkiej Brytanii ma Turcję w swoim rozkładzie na rok 2018 – zaznacza. Podkreśla, że touroperator ma bardzo rozbudowany program Riwiery Tureckiej. Liczba oferowanych w tym regionie miejsc zbliża się do poziomu z 2015 roku, czyli sprzed kryzysu. Według Latimer do zmian w preferencjach turystów przyczyniły się choćby rosnące koszty wakacji w Hiszpanii.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"