Atlas Tours – wielka gala na 20-lecie firmy

Zaczynali w 1997 roku, organizując wyprawy do Grecji. Dziś rocznie obsługują około 10 tysięcy klientów – połowę wszystkich Polaków decydujących się na rejs wycieczkowy. Atlas Tours obchodzi 20-lecie działalności

Aktualizacja: 29.09.2017 13:34 Publikacja: 29.09.2017 13:21

od lewej: szef śląskiego odziału PIT Grzegorz Chmielewski, prezes Atlas Tours Marek Piksa i prezes P

od lewej: szef śląskiego odziału PIT Grzegorz Chmielewski, prezes Atlas Tours Marek Piksa i prezes PIT Paweł Niewiadomski

Foto: materiały prasowe

Zarejestrowana w śląskich Żorach Grupa Atlas Tours skupia pięć firm: trzy działające w Polsce, jedną w Czechach (od 2010 roku), a jedną na Słowacji (od 2011 roku). Głównym partnerem grupy jest armator MSC Cruises. Firma koncentruje się na 4 grupach produktów: rejsach wycieczkowych, wczasach w Grecji (stacjonarnych i objazdowych), połączeniach promowych i sprzedaży ofert innych touroperatorów za pomocą trzech własnych biur agencyjnych.

- Sprzedajemy własne oferty 5-7 tysiącom pasażerów rocznie. Do tego dochodzi około 3,5 tysiąca ofert innych organizatorów sprzedanych za pomocą naszych biur agencyjnych – wylicza Marek Piksa, prezes i założyciel Atlas Tours. - Biorąc pod uwagę, że z całej Polski na rejsy wybiera się rocznie około 20 tysięcy ludzi, to jesteśmy najwięksi w tej branży – dodaje. Jak wspomina, choć firma powstała w 1997 roku, organizacją pierwszych rejsów z polskim pilotem zajęła się w następnym roku. To był pierwszy taki produkt na polskim rynku.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem