Mouzenidis: 100 procent wzrostu, 3 procent zaliczki

Nawet do 60 procent rabatu i tylko 3 procent zaliczki – takimi korzyściami kusi klientów biuro podróży Mouzenidis Travel. W poniedziałek rozpocznie sprzedaż wyjazdów na przyszły rok

Publikacja: 01.09.2017 14:14

Mouzenidis: 100 procent wzrostu, 3 procent zaliczki

Foto: Filip Frydrykiewicz

Należące do koncernu Mouzenuidis polskie biuro Mouzenidis Travel to na polskim rynku młode biuro. Ten sezon letni był jego drugim pełnym sezonem. Jak ujawnia dyrektor sprzedaży Artur Rezner, firma wyśle na wakacje w tym roku około 8 tysięcy klientów. To o 100 procent więcej niż rok wcześniej. Na przyszły sezon planuje kolejny stuprocentowy wzrost.

- To całkiem realny plan. Zaczynamy sprzedaż na 2018 rok jako jedni z pierwszych na rynku, mamy dwa nowe kierunki w ofercie, a do tego uruchomimy dodatkowe samoloty – wyjaśnia Rezner.

W tym sezonie Mouzenidis oferował wypoczynek na Krecie, na Półwyspie Chalcydyckim, na Riwierze Olimpijskiej i na Rodos. W nowym sezonie będzie też latał na Zakintos i na Tassos. Inną nowością będą animacje po polsku dla dzieci. Kluby Grekoleto (koncern Mouzenidis prowadzi je już od lat) będą działać w siedmiu hotelach, na Krecie (4), na Chalkidiki (2) i na Zakintos (1).

Mouzenidis Group dysponuje linią lotniczą Ellinair. To właśnie jej samoloty woziły głównie klientów biura podróży, loty odbywały się raz w tygodniu z Warszawy i Katowic. – W nowym sezonie będą także odlatywać z Gdańska i Poznania – zapowiada Rezner. - Ellinair jako przewoźnik rejsowy ma stałe godziny przelotu. Oznacza to, że klienci już w dniu zakupu mają pewność, że podane godziny rozpoczęcia podróży nie ulegną zmianie - dodaje.

Koncern Mouzenidis ma w ofercie około 2000 hoteli w Grecji. – Opisy wszystkich przetłumaczyliśmy i są one dostępne w systemie rezerwacyjnym – wyjaśnia Rezner. – Uwaga naszych klientów skupiła się jednak w tym roku na kilkudziesięciu hotelach rodzinnych, głównie o standardzie 3 i 4 gwiazdek z wyżywieniem all inclusive.

Jak dodaje, Mouzenidis sam jest właścicielem lub zarządza hotelami sieci Bomo Club. - Zależy nam, by oferować naszym klientom pełną obsługę – przelot, przejazd z lotniska, zakwaterowanie i ewentualnie wycieczki fakultatywne lub wynajęcie samochodu – relacjonuje.

Rezner zapewnia, że ceny w pierwszym okresie sprzedaży, zwanym u tego touroperatora First Greece, są dużo niższe niż kiedy ten okres mija. – Nawet o tysiąc, półtora tysiąca złotych – mówi. – Poza tym niektóre hotele są wykupowane wcześniej i na przykład w tym roku było trudno zdobyć dobry czterogwiazdkowy hotel w Grecji w ostatniej chwili. A nawet, jeśli się coś znalazło, cena była dużo wyższa niż w okresie tzw. first minute.

W pierwszym etapie sprzedaży Mouzenidis obiecuje dodatkowe korzyści klientom: pakiet VIP (bezpłatna rezerwacja miejsc w samolotach, bezpłatny VIP Lounge, bezpłatny fast track), gwarancję najniższej ceny, gwarancję niezmienności ceny, gwarancję bezkosztowej zmiany rezerwacji, a także że sam uiści składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny za klienta.

- Naszym atutem są jednak przede wszystkim wysokie rabaty, sięgające 60 procent i bardzo niska, bo 3-procentowa, zaliczka na poczet kosztów imprezy. Wystarczy zatem wpłacić 100-200 złotych, aby mieć zarezerwowane wakacje - wymarzony hotel w konkretnym terminie – zachęca Rezner.

Należące do koncernu Mouzenuidis polskie biuro Mouzenidis Travel to na polskim rynku młode biuro. Ten sezon letni był jego drugim pełnym sezonem. Jak ujawnia dyrektor sprzedaży Artur Rezner, firma wyśle na wakacje w tym roku około 8 tysięcy klientów. To o 100 procent więcej niż rok wcześniej. Na przyszły sezon planuje kolejny stuprocentowy wzrost.

- To całkiem realny plan. Zaczynamy sprzedaż na 2018 rok jako jedni z pierwszych na rynku, mamy dwa nowe kierunki w ofercie, a do tego uruchomimy dodatkowe samoloty – wyjaśnia Rezner.

Pozostało 82% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Materiał Promocyjny
CERT Orange Polska: internauci korzystają z naszej wiedzy