Aktualizacja: 31.08.2017 12:23 Publikacja: 31.08.2017 12:23
fot. facebook.com/WeekendNizszychCen
Foto: Materiały promocyjne
Do udziału w trzeciej edycji akcji zgłosiło się już 530 partnerów, w tym muzea, atrakcje turystyczne, hotele, ośrodki sportowe i lokale gastronomiczne. W poprzedniej wzięło udział 447.
- Gdy termin jest już bliski końca, przedsiębiorcy zwiększają swoją aktywność – mówi Katarzyna Wełpa, rzeczniczka prasowa Polskiej Organizacji Turystycznej. - W tym roku zainteresowanie jest rekordowo wysokie – dodaje.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas