Chcesz być politykiem? A co wiesz o turystyce?

Stowarzyszenie Brytyjskich Biur Podróży (ABTA) edukuje kandydatów do tamtejszego parlamentu, jak wielkie znaczenie dla gospodarki ma turystyka

Publikacja: 29.05.2017 08:19

Chcesz być politykiem? A co wiesz o turystyce?

Foto: Bloomberg

Kampania #ValueTourism prowadzona będzie do wyborów parlamentarnych w Wielkiej Brytanii, czyli do czerwca tego roku. W ten sposób ABTA chce zadbać, by przyszli politycy rozumieli znaczenie turystyki dla gospodarki kraju i by segment ten miał dla nowego rządu większe znaczenie.

Organizacja zamierza spotykać się z dwoma tysiącami kandydatów na parlamentarzystów i wyjaśnić im, jak turystyka wpływa na gospodarkę lokalną i krajową. Poruszane mają być tematy dotyczące wyjazdów zagranicznych, przyjazdów i podróży krajowych. Kandydaci będą też proszeni o wsparcie branży w mediach społecznościowych. Organizacja zapowiada, że pozostanie w kontakcie z tymi politykami, którzy zostaną wybrani do parlamentu. ABTA zapewnia również, że przedstawi turystyczny punkt widzenia w kwestii Brexitu i poruszy inne istotne dla branży problemy, m.in. rosnącą liczbę podejrzanych reklamacji z powodu zatruć pokarmowych (czytaj także: "Hiszpańscy hotelarze: Brytyjczycy nas rujnują").

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"