Aktualizacja: 29.05.2017 08:19 Publikacja: 29.05.2017 08:19
Foto: Bloomberg
Kampania #ValueTourism prowadzona będzie do wyborów parlamentarnych w Wielkiej Brytanii, czyli do czerwca tego roku. W ten sposób ABTA chce zadbać, by przyszli politycy rozumieli znaczenie turystyki dla gospodarki kraju i by segment ten miał dla nowego rządu większe znaczenie.
Organizacja zamierza spotykać się z dwoma tysiącami kandydatów na parlamentarzystów i wyjaśnić im, jak turystyka wpływa na gospodarkę lokalną i krajową. Poruszane mają być tematy dotyczące wyjazdów zagranicznych, przyjazdów i podróży krajowych. Kandydaci będą też proszeni o wsparcie branży w mediach społecznościowych. Organizacja zapowiada, że pozostanie w kontakcie z tymi politykami, którzy zostaną wybrani do parlamentu. ABTA zapewnia również, że przedstawi turystyczny punkt widzenia w kwestii Brexitu i poruszy inne istotne dla branży problemy, m.in. rosnącą liczbę podejrzanych reklamacji z powodu zatruć pokarmowych (czytaj także: "Hiszpańscy hotelarze: Brytyjczycy nas rujnują").
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas