Funclub zaprasza na nową stronę

Świeża grafika, rozszerzona oferta, łatwiejszy dostęp do własnych rezerwacji - to tylko niektóre ze zmian, które czekają na klientów Funclubu na nowej stronie internetowej touroperatora

Publikacja: 11.05.2017 10:51

fot. funclub.pl

fot. funclub.pl

Foto: Materiały promocyjne

Na nowej stronie jest więcej grafik, zdjęć i banerów, które pomagają w nawigacji. Odświeżony też został layout, a rozwijane menu przedstawia nową ofertę biura. Powstały nowe kategorie i nowe filtry wyszukiwania. Strona ułatwia też przejście na funclubowe profile w mediach społecznościowych, kontakt z konsultantem i pozostawienie wiadomości, która trafi do działu obsługi klienta.

Jak podaje Anna Białek, specjalista ds. komunikacji z mediami i kluczowymi klientami w Funclubie, najważniejsze zmiany zaszły w panelu „Twoja rezerwacja". Po zalogowaniu (wpisaniu numeru rezerwacji i danych osobowych) można dodać wypełnione dokumenty rezerwacyjne i sprawdzić szczegóły dotyczące wyjazdu. W panelu klienta znajdzie się komplet dodanych już dokumentów, dokumenty do uzupełnienia i serwis płatności. Można w nim też sprawdzić dane wyjazdowe i historię zamówienia.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10