Niemieckie oferty w zasięgu polskich agentów

FTI i JT Touristik to pierwsi dwaj niemieccy organizatorzy turystyki, których oferta zostanie udostępniona agentom z Europy Środkowej i Wschodniej. Biura będą ją sprzedawać bez podpisywania umowy agencyjnej

Publikacja: 03.04.2017 08:11

Niemieckie oferty w zasięgu polskich agentów

Foto: Pixabay

Dzięki rozwiązaniu Amadeus Tours Suite Merchant Edition niemieccy touroperatorzy mogą łatwo pozyskać nowych agentów do współpracy. Ich europejscy partnerzy będą dokonywać rezerwacji przez systemy Amadeus Tour Market i Traveltainment Bistro Portal. Jak zapewnia firma, agenci nie muszą podpisywać umów z touroperatorami, sprawy administracyjne przejmie łotewska spółka Amadeusa.

Amadeus Tours Suite Merchant Edition ma być dostępny dla biur w Polsce, Rumunii, w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Za pośrednictwem tego narzędzia będzie można sprzedawać zarówno klasyczne pakiety turystyczne, jak i pakiety dynamiczne. Wymogiem stawianym touroperatorom, którzy chcą wejść do nowego systemu, jest gotowość do uruchomienia wylotów z lotnisk znajdujących się w wymienionych pięciu krajach.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń