Niemieckie oferty w zasięgu polskich agentów

FTI i JT Touristik to pierwsi dwaj niemieccy organizatorzy turystyki, których oferta zostanie udostępniona agentom z Europy Środkowej i Wschodniej. Biura będą ją sprzedawać bez podpisywania umowy agencyjnej

Publikacja: 03.04.2017 08:11

Niemieckie oferty w zasięgu polskich agentów

Foto: Pixabay

Dzięki rozwiązaniu Amadeus Tours Suite Merchant Edition niemieccy touroperatorzy mogą łatwo pozyskać nowych agentów do współpracy. Ich europejscy partnerzy będą dokonywać rezerwacji przez systemy Amadeus Tour Market i Traveltainment Bistro Portal. Jak zapewnia firma, agenci nie muszą podpisywać umów z touroperatorami, sprawy administracyjne przejmie łotewska spółka Amadeusa.

Amadeus Tours Suite Merchant Edition ma być dostępny dla biur w Polsce, Rumunii, w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Za pośrednictwem tego narzędzia będzie można sprzedawać zarówno klasyczne pakiety turystyczne, jak i pakiety dynamiczne. Wymogiem stawianym touroperatorom, którzy chcą wejść do nowego systemu, jest gotowość do uruchomienia wylotów z lotnisk znajdujących się w wymienionych pięciu krajach.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku