Niemieckie oferty w zasięgu polskich agentów

FTI i JT Touristik to pierwsi dwaj niemieccy organizatorzy turystyki, których oferta zostanie udostępniona agentom z Europy Środkowej i Wschodniej. Biura będą ją sprzedawać bez podpisywania umowy agencyjnej

Publikacja: 03.04.2017 08:11

Niemieckie oferty w zasięgu polskich agentów

Foto: Pixabay

Dzięki rozwiązaniu Amadeus Tours Suite Merchant Edition niemieccy touroperatorzy mogą łatwo pozyskać nowych agentów do współpracy. Ich europejscy partnerzy będą dokonywać rezerwacji przez systemy Amadeus Tour Market i Traveltainment Bistro Portal. Jak zapewnia firma, agenci nie muszą podpisywać umów z touroperatorami, sprawy administracyjne przejmie łotewska spółka Amadeusa.

Amadeus Tours Suite Merchant Edition ma być dostępny dla biur w Polsce, Rumunii, w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Za pośrednictwem tego narzędzia będzie można sprzedawać zarówno klasyczne pakiety turystyczne, jak i pakiety dynamiczne. Wymogiem stawianym touroperatorom, którzy chcą wejść do nowego systemu, jest gotowość do uruchomienia wylotów z lotnisk znajdujących się w wymienionych pięciu krajach.

W fazie testowej udział biorą dwaj niemieccy organizatorzy - FTI i JT Touristik. Wkrótce liczba touroperatorów ma się jednak powiększyć.

– Współpraca ta umożliwia nam wejście na nowe rynki – mówi Jasmin Taylor, prezes JT Touristik. – Widzimy ogromny potencjał w Europie Wschodniej, tym bardziej cieszymy się, że dzięki pomocy Amadeusa będziemy mogli wejść na cztery rynki – dodaje Taylor. – FTI to marka znana nie tylko w Niemczech, ale także w Europie Centralnej – twierdzi Ralph Schiller, dyrektor zarządzający FTI Group. – Cieszymy się, że Amadeus i Traveltainment wspierają nas technologicznie przy dotarciu do sieci sprzedaży w tych krajach. Pierwsze wyniki z fazy testowej są bardzo obiecujące – informuje Schiller.

– Wejście z ofertą na nowy rynek oznacza, w klasycznym przypadku, otwarcie przedstawicielstwa, budowę zespołu sprzedażowego i wydanie katalogów w języku danego kraju. To kosztuje i pociąga za sobą ryzyko. Dzięki Amadeus Tours Suite Merchant Edition te kwestie odpadają. Touroperatorzy koncentrują się na przygotowaniu ofert, my dbamy o to, by pojawiły się w naszych systemach – podkreśla Bernhard Steffens, prezes Traveltainment.

Lutz Vorneweg, dyrektor na Europę Centralną, Wschodnią i Południową w Amadeusie zaznacza, że już od dawna można zaobserwować duży potencjał do sprzedaży ofert w innych krajach niż te, dla których powstają. – Niemieccy touroperatorzy cieszą się wśród agentów w Europie Centralnej opinią dostawców ofert dobrej jakości i mogą uzupełniać lokalną ofertę – dodaje Vorneweg.

Dzięki rozwiązaniu Amadeus Tours Suite Merchant Edition niemieccy touroperatorzy mogą łatwo pozyskać nowych agentów do współpracy. Ich europejscy partnerzy będą dokonywać rezerwacji przez systemy Amadeus Tour Market i Traveltainment Bistro Portal. Jak zapewnia firma, agenci nie muszą podpisywać umów z touroperatorami, sprawy administracyjne przejmie łotewska spółka Amadeusa.

Amadeus Tours Suite Merchant Edition ma być dostępny dla biur w Polsce, Rumunii, w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Za pośrednictwem tego narzędzia będzie można sprzedawać zarówno klasyczne pakiety turystyczne, jak i pakiety dynamiczne. Wymogiem stawianym touroperatorom, którzy chcą wejść do nowego systemu, jest gotowość do uruchomienia wylotów z lotnisk znajdujących się w wymienionych pięciu krajach.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?