Reklama
Rozwiń
Reklama

DRV: Internetowi rosną w siłę

Wkrótce znaczenie dla branży turystycznej będzie miało już nie to, czy klienci kupili wakacje on-line czy off-line, ale to, czy zdecydowali się na pakiet i skorzystali z porady specjalisty - uważa Niemiecki Związek Turystyczny DRV

Publikacja: 07.03.2017 07:30

DRV: Internetowi rosną w siłę

Foto: Pixabay

Jak wynika z analizy DRV i instytutu badawczego GfK, w 2016 roku 39 procent wszystkich pieniędzy wydanych na zakup wyjazdów pochodziło ze sprzedaży internetowej.

– W przyszłości konkurowanie nie będzie dotyczyło kanałów on-line i off-line. Znaczenie będzie miało już tylko to, czy klienci rezerwują pojedyncze usługi u ich wytwórców i na portalach pośredniczących, czy może jednak decydują się na pakiet od touroperatora z dojazdem, zakwaterowaniem, transferami, lepszym zabezpieczeniem na wypadek wystąpienia sytuacji kryzysowej i radą profesjonalisty – podkreśla Norbert Fiebig, prezes DRV.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama