Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.03.2017 07:30 Publikacja: 07.03.2017 07:30
Foto: Pixabay
Jak wynika z analizy DRV i instytutu badawczego GfK, w 2016 roku 39 procent wszystkich pieniędzy wydanych na zakup wyjazdów pochodziło ze sprzedaży internetowej.
– W przyszłości konkurowanie nie będzie dotyczyło kanałów on-line i off-line. Znaczenie będzie miało już tylko to, czy klienci rezerwują pojedyncze usługi u ich wytwórców i na portalach pośredniczących, czy może jednak decydują się na pakiet od touroperatora z dojazdem, zakwaterowaniem, transferami, lepszym zabezpieczeniem na wypadek wystąpienia sytuacji kryzysowej i radą profesjonalisty – podkreśla Norbert Fiebig, prezes DRV.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas