Wakacje z dziennika

Niemiecki dziennik "Das Bild" rusza ze sprzedażą wycieczek. Na sygnowanym przez siebie portalu będzie oferował bliskie i dalekie wyjazdy konstruowane przez austriackiego touroperatora Eurotours

Publikacja: 31.01.2017 06:57

fot. bild.de

fot. bild.de

Foto: Materiały promocyjne

Dla Eurotoursu to nie pierwsza tego typu współpraca. Touroperator odpowiada już za oferty dostępne w sieci sklepów Aldi Suisse. Według portalu tai.at zeszłoroczny obrót Eurotours wyniósł 259 milionów euro. Przed dwoma laty firma próbowała swoich sił także w Polsce. W 2014 roku podjęła współpracę z siecią supermarketów Alma (czytaj: Alma sprzeda keczup i wycieczkę), ale pomysł się nie przyjął.

Niemcy są jednak skłonni kupować wakacje także w miejscach, które z podróżami się nie kojarzą, więc projekt ma szansę na sukces. Jak przypomina serwis tai.at, strona internetowa dziennika bild.de, która notuje miesięcznie od 100 do 125 milionów wizyt, należy do najczęściej odwiedzanych witryn prasowych na świecie.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń