Wakacje z dziennika

Niemiecki dziennik "Das Bild" rusza ze sprzedażą wycieczek. Na sygnowanym przez siebie portalu będzie oferował bliskie i dalekie wyjazdy konstruowane przez austriackiego touroperatora Eurotours

Publikacja: 31.01.2017 06:57

fot. bild.de

fot. bild.de

Foto: Materiały promocyjne

Dla Eurotoursu to nie pierwsza tego typu współpraca. Touroperator odpowiada już za oferty dostępne w sieci sklepów Aldi Suisse. Według portalu tai.at zeszłoroczny obrót Eurotours wyniósł 259 milionów euro. Przed dwoma laty firma próbowała swoich sił także w Polsce. W 2014 roku podjęła współpracę z siecią supermarketów Alma (czytaj: Alma sprzeda keczup i wycieczkę), ale pomysł się nie przyjął.

Niemcy są jednak skłonni kupować wakacje także w miejscach, które z podróżami się nie kojarzą, więc projekt ma szansę na sukces. Jak przypomina serwis tai.at, strona internetowa dziennika bild.de, która notuje miesięcznie od 100 do 125 milionów wizyt, należy do najczęściej odwiedzanych witryn prasowych na świecie.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku