Całkowitej zmianie uległa szata graficzna i układ strony. Zrezygnowano z dotychczas dominującej zielonej kolorystyki, na rzecz koloru pomarańczowego, bieli i granatu. "Całość nadaje stronie lekkiego, świeżego wyglądu" - czytamy w komunikacie fundacji.
- Strona została zaprojektowana od podstaw, zaczynając od idei, poprzez kolorystykę, funkcjonalności, a kończąc na treści i sposobie ich komunikowania – mówi prezes PPH&R Krzysztof Jędrocha, cytowany w komunikacie.
Na nowej stronie grupy widać przejrzysty podział na część dotyczącą kontaktów z klientami i z partnerami biznesowymi. Strona przeznaczona jest jednak przede wszystkim do gości indywidualnych, na pierwszy plan wybijają się sezonowe promocje. Informacje dla hoteli umieszczone zostały w odrębnej zakładce. Łatwo też naleźć formularz dla obiektów, które chciałyby przystąpić do Prestige Hotels.
Etapy dołączenia do programu lojalnościowego, korzyści z członkostwa, kategorie wyszukiwania, a także atrakcje i udogodnienia w każdym obiekcie zostały przedstawione w formie czytelnych piktogramów.
Dodatkowo w zakładce „Jak działa Prestige Club" można obejrzeć krótki film o korzyściach wynikających z członkostwa w programie lojalnościowym. - Grafika czy film są łatwo przyswajalne, dlatego w taki sposób staraliśmy się przekazać jak najwięcej informacji – mówi specjalistka ds. marketingu Fundacji Polish Prestige Hotels Monika Trojan.