Polish Prestige Hotels z nową stroną

Nowe kolory i nowe funkcjonalności - Polish Prestige Hotels & Resorts, fundacja zrzeszająca 34 hotele, ogłosiła właśnie uruchomienie swojej nowej strony internetowej

Publikacja: 24.12.2016 08:53

Polish Prestige Hotels z nową stroną

Foto: Materiały promocyjne

Całkowitej zmianie uległa szata graficzna i układ strony. Zrezygnowano z dotychczas dominującej zielonej kolorystyki, na rzecz koloru pomarańczowego, bieli i granatu. "Całość nadaje stronie lekkiego, świeżego wyglądu" - czytamy w komunikacie fundacji.

- Strona została zaprojektowana od podstaw, zaczynając od idei, poprzez kolorystykę, funkcjonalności, a kończąc na treści i sposobie ich komunikowania – mówi prezes PPH&R Krzysztof Jędrocha, cytowany w komunikacie.

Na nowej stronie grupy widać przejrzysty podział na część dotyczącą kontaktów z klientami i z partnerami biznesowymi. Strona przeznaczona jest jednak przede wszystkim do gości indywidualnych, na pierwszy plan wybijają się sezonowe promocje. Informacje dla hoteli umieszczone zostały w odrębnej zakładce. Łatwo też naleźć formularz dla obiektów, które chciałyby przystąpić do Prestige Hotels.

Etapy dołączenia do programu lojalnościowego, korzyści z członkostwa, kategorie wyszukiwania, a także atrakcje i udogodnienia w każdym obiekcie zostały przedstawione w formie czytelnych piktogramów.

Dodatkowo w zakładce „Jak działa Prestige Club" można obejrzeć krótki film o korzyściach wynikających z członkostwa w programie lojalnościowym. - Grafika czy film są łatwo przyswajalne, dlatego w taki sposób staraliśmy się przekazać jak najwięcej informacji – mówi specjalistka ds. marketingu Fundacji Polish Prestige Hotels Monika Trojan.

Na uwagę zasługują również elementy zachęcające do przystąpienia do Prestige Club, szczególnie prezentacja zniżki w systemie rezerwacyjnym. - Dzięki temu zabiegowi, użytkownik w każdym momencie będzie wiedział, jakie profity otrzymują uczestnicy Prestige Club – dodaje cytowany w komunikacie członek zarządu fundacji Bartosz Gast

Całkowitej zmianie uległa szata graficzna i układ strony. Zrezygnowano z dotychczas dominującej zielonej kolorystyki, na rzecz koloru pomarańczowego, bieli i granatu. "Całość nadaje stronie lekkiego, świeżego wyglądu" - czytamy w komunikacie fundacji.

- Strona została zaprojektowana od podstaw, zaczynając od idei, poprzez kolorystykę, funkcjonalności, a kończąc na treści i sposobie ich komunikowania – mówi prezes PPH&R Krzysztof Jędrocha, cytowany w komunikacie.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10