Kiedy myślisz „Niemcy"

Niemcy to Berlin, natura, piwo, kultura i kiełbaski - Niemiecka Centrala Turystyki zastanawiała się z dziennikarzami turystycznymi z całego świata nad marką swojego kraju w turystyce

Publikacja: 17.12.2016 09:32

120 dziennikarzy i blogerów z osiemnastu krajów świata wraz z reprezentantami niemieckiej branży turystycznej wzięło udział w konferencji „Travel Destination Germany Incoming & Brand Summit" (8 - 9 grudnia) w Monachium, zorganizowanej przez Niemiecką Centralę Turystyki (DZT). Spotkanie miało miejsce w hotelu Sheraton Munich Arabellapark, a jego moderatorką była Sandra Maria Gronewald, znana dziennikarka telewizji ZDF (prowadzi m.in. codzienny program „Hallo Deutschland") i Deutsche Welle TV.

Kluczowy jest wizerunek marki

Pozostało 92% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"