Kiedy myślisz „Niemcy"

Niemcy to Berlin, natura, piwo, kultura i kiełbaski - Niemiecka Centrala Turystyki zastanawiała się z dziennikarzami turystycznymi z całego świata nad marką swojego kraju w turystyce

Publikacja: 17.12.2016 09:32

120 dziennikarzy i blogerów z osiemnastu krajów świata wraz z reprezentantami niemieckiej branży turystycznej wzięło udział w konferencji „Travel Destination Germany Incoming & Brand Summit" (8 - 9 grudnia) w Monachium, zorganizowanej przez Niemiecką Centralę Turystyki (DZT). Spotkanie miało miejsce w hotelu Sheraton Munich Arabellapark, a jego moderatorką była Sandra Maria Gronewald, znana dziennikarka telewizji ZDF (prowadzi m.in. codzienny program „Hallo Deutschland") i Deutsche Welle TV.

Kluczowy jest wizerunek marki

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta