Rumunia na TT Warsaw - z jaskini na zamek

Turystyczne walory Rumunii, podróże Polaków i strategia marketingowa na najbliższe cztery lata - to tematy konferencji, którą zorganizował Rumuński Urząd ds. Turystyki i Ośrodek Informacji Turystycznej Rumunii w Warszawie

Publikacja: 25.11.2016 09:12

Foto: archiwum prywatne

W tym roku urząd zatwierdził strategię promocyjną, która będzie nadawać kierunek rumuńskiej turystyce do 2020 roku. Rumunia postara się wykorzystać swoje największe atuty, czyli strategiczne położenie i stabilną gospodarkę, bogate dziedzictwo kulturowe i przyrodę, oryginalność i autentyczność, a także to, że jest krajem bezpiecznym, tzn. wolnym od terroryzmu.

- Mocnym punktem naszej strategii jest różnorodność oferty - podkreśla prezes Rumuńskiego Urzędu ds. Turystyki Anca Pavel-Nedea i wymienia turystykę aktywną, kulturową, miejską i agroturystykę. - Szczególnie zależy nam na popularyzacji turystyki zdrowotnej - dodaje. - Rumunia ma ogromne zasoby wód termalnych, błoto lecznicze, groty z mikroklimatem o działaniu zdrowotnym, a do tego wysokiej klasy specjalistów w dziedzinie medycyny - wylicza.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek