Aplikacja wyposażona została w dostępny w trybie off-line kalendarz przypominający o ważnych datach i niezrealizowanych płatnościach za bilety. Dodatkowo rejestracja indywidualnego konta umożliwi zapisanie w pamięci danych i adresów pasażerów, co skróci proces rezerwacji. Aplikacja zapewni też dostęp do tańszych ofert wyjazdów do ulubionych kierunków danego użytkownika.
– Co roku obserwujemy wyraźny wzrost liczby rezerwacji dokonywanych przez urządzenia mobilne. Ich odsetek zwiększył się z 17 procent w 2014 roku do 21,5 procent w roku 2015. W związku z tym jeszcze dynamiczniej inwestujemy w rozwój naszych usług dostępnych na urządzeniach przenośnych – komentuje Philipp Brinkmann, współzałożyciel i prezes tripsta, cytowany w komunikacie prasowym.
Nowa aplikacja na Androida to kolejna inwestycja firmy w rozwój rozwiązań mobilnych. W tym roku tripsta.pl zaktualizowała także aplikację do rezerwacji i planowania podróży poprzez iOS. W nowej wersji znalazł się ulepszony system powiadomień, który informuje o atrakcyjnych ofertach na ulubionych trasach i porównuje najkorzystniejsze ceny znalezione dla danego połączenia. Aplikacja umożliwia również elastyczne wyszukiwanie w przedziale czasowym do 3 dni.