Premio Travel: 100 procent więcej produktu

Do agentów turystycznych trafiają właśnie katalogi biura podróży Premio Travel. Choć firma działa w Polsce od dziesięciu lat, teraz chce wypłynąć ze swoją ofertą na szersze wody. A jest to oferta nietypowa

Publikacja: 03.10.2019 16:01

Wycieczki do Kapadocji to jeden z najpopularniejszych produktów Premio Travel. Fot. turkeyhomepl.org

Wycieczki do Kapadocji to jeden z najpopularniejszych produktów Premio Travel. Fot. turkeyhomepl.org

Foto: Materiały promocyjne

Premio Travel wchodzi właśnie w swój jedenasty sezon w Polsce. Wchodzi w sezon? Tak, w sezon, bo Premio Travel specjalizuje się w organizowaniu wyjazdów... po sezonie właściwym i przed nim. Pod koniec października rusza więc na przykład na zwiedzanie Turcji.

Dotąd biuro podróży opierało głównie sprzedaż na marketingu bezpośrednim – oferowało wyjazdy klientom dużych firm (np. sieci sklepów spożywczych). Tylko znikomą część sprzedawała turystom pozyskiwanym według innego klucza. Teraz zamierza to zmienić. Rewolucję przeprowadza dyrektor rozwoju i marketingu firmy Alina Dybaś, doświadczony menedżer, który zajmuje się sprzedażą w turystyce od 20 lat. Dość powiedzieć, że pracowała dla Itaki, Neckermanna, Rainbowa, a ostatnio - do czasu przejęcia jej przez Wakacje.pl - dla sieci agencyjnej My Travel.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego