Spółka Hotele i Gastronomia Plus działająca w branży hotelarskiej i gastronomicznej - zajmuje się między innymi szkoleniami i doradztwem, świadczy też usługi dla około stu hoteli i restauracji działających w ramach sieci Hotele Plus - uruchomiła program lojalnościowy Moje Hotele dla obiektów noclegowych, gastronomicznych i turystycznych.
- Największe marki hotelowe mają odpowiednią infrastrukturę, budżet i wystarczająco bogatą listę własnych obiektów i usług dodatkowych, by stworzyć rozbudowany program lojalnościowy, dlatego naszą ofertę kierujemy do hoteli i restauracji niezależnych - mówi prezes Hoteli i Gastronomii Plus Piotr Tabor.
Zobacz też: "IGHP: Telewizja w pokojach za droga".
Program pozwala zwiększyć lojalność gości przy jednoczesnym zmniejszeniu liczby rezerwacji obarczonych wysokimi opłatami na rzecz pośredników, takich jak Booking, HRS, Travelist czy Priceline - przekonuje firma.
Pobyty w hotelach i rachunki z restauracji przeliczane są na punkty, które gość może następnie wymienić na nagrody, na przykład vouchery pobytowe czy gadżety, takie jak przenośne ładowarki czy poduszki podróżne. Punkty naliczane są wyłącznie za rezerwacje założone na stronie internetowej obiektu, w aplikacji Moje Hotele, mailem lub przez telefon (tak zwany direct booking).