Pierwsze certyfikaty polskich marek turystycznych rozdane

Lublin, Toruń, Śląsk Cieszyński, Beskidy i Kraina Lessowych Wąwozów to pięć pierwszych turystycznych marek polskich wyróżnionych tym tytułem w konkursie Ministerstwa Sportu i Turystyki

Aktualizacja: 17.09.2019 00:47 Publikacja: 16.09.2019 20:08

Certyfikaty rozdano podczas gali w Reducie Banku Polskiego

Certyfikaty rozdano podczas gali w Reducie Banku Polskiego

Foto: Polska Organizacja Turystyczna

Ministerstwo przyznało "marki" pierwszy raz. Jak czytamy w założeniach konkursu, "projekt Polskie Marki Turystyczne ma na celu wypełnienie luki poprzez wsparcie tworzenia tzw. regionów turystycznych, których marka, wysoka jakość świadczonych usług oraz spójny marketing mają zachęcać do podróży". Resort ocenia, że "w Polsce brakuje silnych partnerstw na poziomie lokalnym, które scalałyby potencjał całego obszaru i prezentowały go na rynku, wzbudzając zainteresowanie turystów. Proces ten wymaga współpracy różnych sektorów (publicznego, prywatnego, pozarządowego) oraz zapewnienia warunków organizacyjnych dla stabilnego i świadomie zarządzanego rozwoju marki".

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"