Reklama
Rozwiń

Polska promocja na ulicach Wilna

Do końca czerwca potrwa kampania outdorowa w Wilnie. - Chcemy zwrócić uwagę litewskich konsumentów na różnorodność polskich atrakcji turystycznych - wyjaśnia Barbara Tutak, dyrektor Departamentu Planowania Marketingowego POT

Publikacja: 18.06.2015 09:10

Polska promocja na ulicach Wilna

Foto: materiały prasowe

Kampania zrealizowana przez POT we współpracy z Instytutem Polskim na Litwie, a realizowana przez firmę Clear Channel, skierowana jest przede wszystkim do rodzin z dziećmi, Polaków mieszkających na Litwie i turystów tranzytowych.

Jak podaje POT, Litwini przyjeżdżają do Polski najczęściej w celach biznesowych i naukowych, ale motywem przyjazdu są także odwiedziny krewnych i znajomych.

- Choć Litwa jest niewielkim krajem zamieszkałym przez 2,956 mln mieszkańców, to jednak konieczność tranzytu przez Polskę przy przejazdach do krajów Europy Zachodniej i rosnąca aktywność turystyczna Litwinów sprawiają, kraj ten należy do rynków atrakcyjnych dla Polski - podkreśla cytowana w komunikacie prasowym Barbara Tutak.

Według niej w wyjazdach organizowanych przez biura podróży, coraz większego znaczenia nabierają oferty wypoczynkowe i poznawcze. Trzeba jednak pamiętać, że od kilku lat dominującą grupę litewskich gości w Polsce tworzą turyści indywidualni, którzy przy organizacji wyjazdu nie korzystają z pomocy biura podróży. Najczęstszą formą spędzania wolnego czasu jest zaś zwiedzanie miast.

przez firmę Clear Channel, skierowana jest przede wszystkim do rodzin z dziećmi, Polaków mieszkających na Litwie i turystów tranzytowych.

 

pania dociera do szerokiego grona odbiorców i jest komplementarna do działań instytutu na Litwie. Kampania outorowa skierowana jest przede wszystkim do rodzin z dziećmi, Polaków mieszkających na Litwie oraz turystów tranzytowych – przejeżdżających przez Polskę.

 

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku