Accor rozwija sieć butikowych hoteli MGallery

Accor otworzył dotąd pod marką MGallery ponad 100 hoteli w 28 krajach. W marcu do sieci dołączył hotel w Krakowie, a wczoraj - we Wrocławiu. Kolejny polski MGallery ma się otworzyć w Juracie

Publikacja: 02.08.2019 11:10

Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery

Foto: Materiały promocyjne

Jak podaje Accor w komunikacie prasowym, MGallery Hotel Collection to pierwsza marka pięciogwiazdkowych hoteli butikowych stworzona przez międzynarodową grupę hotelową. Pierwszy hotel pod tym szyldem otworzył się w 2008 roku. „Łącząc najwyższy standard usług ze światem rytuałów, fascynujących historii i autorskich pomysłów, marka oferuje zupełnie nową jakość w segmencie hoteli luksusowych" - czytamy w komunikacie.

- MGallery to propozycja dla gości, którzy oczekują od hotelu wyjątkowego doświadczenia związanego z podróżowaniem i poznawaniem nowych kultur. Może nim być pobyt w historycznej nieruchomości, obcowanie ze sztuką czy delektowanie się autorskimi daniami - mówi dyrektor ds. marketingu i guest experience w Grupie Accor na Europę Wschodnią Joanna Świerkosz, cytowana w komunikacie. - Właśnie takie doznania oferują hotele MGallery. Każdy opowiada inną historię, ma swój zapach, charakterystyczne przedmioty, rytuały i ofertę kulinarną, a przede wszystkim jest wpisany w krajobraz i tradycję miejsca, w którym się znajduje - dodaje.

Czytaj też: "Guest experience to sposób, żeby wygrać z konkurencją".

Każdy MGallery jest unikatowy, ma jednak charakterystyczne dla marki cechy, dzięki którym wszystkie obiekty stanowią spójną kolekcję - wyjaśnia Accor. Znakiem rozpoznawczym sieci mają być tak zwane „memorable moments", czyli niezapomniane chwile. Każdy hotel kreuje własne - na przykład Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery proponuje lot helikopterem do Zakopanego na piknik czy prywatny rejs po Wiśle połączony z kolacją przygotowaną przez szefa kuchni hotelowej restauracji Gavi, a The Bridge Wrocław MGallery zaprasza gości na hotelowy dach z widokiem na miasto i częstuje szampanem. Accor podkreśla, że hotele MGallery szczególnie dbają o potrzeby podróżujących kobiet, które mogą liczyć na bogatą ofertę spa, zdrowe posiłki, dobrej jakości kosmetyki i akcesoria.

Architektura i wystrój hoteli mogą być klasyczne lub nowoczesne, zawsze jednak nawiązują do miejsca, w którym znajduje się hotel. „W przestrzeniach nie brakuje dzieł sztuki, designerskich mebli czy zaskakujących rozwiązań architektonicznych" - opisuje Accor. Hotele chętnie współpracują z artystami, organizując na przykład wernisaże. Restauracje hotelowe zaopatrują się u lokalnych producentów i serwują dania ze świeżych składników.

Dotąd Accor otworzył pod marką MGallery ponad 100 hoteli w 28 krajach na całym świecie. W marcu do sieci dołączył hotel w Krakowie, a wczoraj we Wrocławiu. Kolejny polski MGallery ma się otworzyć w Juracie.

Zobacz także: "Accor prezentuje swoje warszawskie włości".

Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery stoi kilkaset metrów od Wawelu, od Rynku Głównego dzieli go trzyminutowy spacer. Ma 64 pokoje i apartamenty urządzone w stylu krakowskiego art deco, salę konferencyjną przypominającą „angielską bibliotekę" z rzeźbionymi meblami, kryształowymi żyrandolami i zdobnym kominkiem, spa, bar Opus Lounge i restaurację Gavi serwującą dania w stylu fine dining. We wnętrzach dominują marmur, ciemne drewno, kryształ, mosiądz, porcelana, skóra i aksamit oraz błękity, brązy i złoto.

The Bridge Wrocław MGallery stanął na Ostrowie Tumskim. Bryła hotelu jest nowoczesna, wnętrza minimalistyczne i pełne naturalnego światła. Charakterystycznym elementem są strzeliste okna. Hotel ma 184 pokoje (w tym 17 apartamentów), restaurację Craft w stylu industrialnym z otwartą kuchnią, bar o tej samej nazwie, sale konferencyjne, taras widokowy, podziemny garaż i ziołowy ogród. Goście mają też dostęp do rzeki.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem