Reklama

Accor rozwija sieć butikowych hoteli MGallery

Accor otworzył dotąd pod marką MGallery ponad 100 hoteli w 28 krajach. W marcu do sieci dołączył hotel w Krakowie, a wczoraj - we Wrocławiu. Kolejny polski MGallery ma się otworzyć w Juracie

Publikacja: 02.08.2019 11:10

Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery

Foto: Materiały promocyjne

Jak podaje Accor w komunikacie prasowym, MGallery Hotel Collection to pierwsza marka pięciogwiazdkowych hoteli butikowych stworzona przez międzynarodową grupę hotelową. Pierwszy hotel pod tym szyldem otworzył się w 2008 roku. „Łącząc najwyższy standard usług ze światem rytuałów, fascynujących historii i autorskich pomysłów, marka oferuje zupełnie nową jakość w segmencie hoteli luksusowych" - czytamy w komunikacie.

- MGallery to propozycja dla gości, którzy oczekują od hotelu wyjątkowego doświadczenia związanego z podróżowaniem i poznawaniem nowych kultur. Może nim być pobyt w historycznej nieruchomości, obcowanie ze sztuką czy delektowanie się autorskimi daniami - mówi dyrektor ds. marketingu i guest experience w Grupie Accor na Europę Wschodnią Joanna Świerkosz, cytowana w komunikacie. - Właśnie takie doznania oferują hotele MGallery. Każdy opowiada inną historię, ma swój zapach, charakterystyczne przedmioty, rytuały i ofertę kulinarną, a przede wszystkim jest wpisany w krajobraz i tradycję miejsca, w którym się znajduje - dodaje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama