Reklama

Rainbow sprzedał 6 procent więcej wyjazdów

Przychody ze sprzedaży imprez turystycznych w czerwcu wyniosły 210,5 mln złotych, czyli były większe o 13,2 procent niż rok wcześniej – podało biuro podróży Rainbow

Publikacja: 30.07.2019 09:07

Rainbow sprzedał 6 procent więcej wyjazdów

Foto: materiały prasowe

ff

Touroperator miał też przychody z pośrednictwa - w czerwcu było to 21,8 mln złotych, o 1,8 procent mniej niż przed rokiem. Łączne przychody ze sprzedaży wyniosły więc 232,3 mln złotych, co w porównaniu z tym samym okresem 2018 roku, w którym przychody wyniosły 208,1 mln złotych, dało wzrost o około 11,6 procent.

Jeśli policzyć przychody spółki ze sprzedaży imprez turystycznych za całe pierwsze półrocze - od 1 stycznia do 30 czerwca 2019 roku – to wyniosły one 613,3 mln złotych i były wyższe o około 6,2 procent od przychodów z tego samego okresu 2018 roku (577,7 mln złotych). Wraz z pieniędzmi, które wpłynęły do kasy Rainbowa za pośrednictwo firma miała 660,3 mln złotych, a więc o 5,5 procent więcej niż rok wcześniej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama