Rainbow sprzedał 6 procent więcej wyjazdów

Przychody ze sprzedaży imprez turystycznych w czerwcu wyniosły 210,5 mln złotych, czyli były większe o 13,2 procent niż rok wcześniej – podało biuro podróży Rainbow

Publikacja: 30.07.2019 09:07

Rainbow sprzedał 6 procent więcej wyjazdów

Foto: materiały prasowe

ff

Touroperator miał też przychody z pośrednictwa - w czerwcu było to 21,8 mln złotych, o 1,8 procent mniej niż przed rokiem. Łączne przychody ze sprzedaży wyniosły więc 232,3 mln złotych, co w porównaniu z tym samym okresem 2018 roku, w którym przychody wyniosły 208,1 mln złotych, dało wzrost o około 11,6 procent.

Jeśli policzyć przychody spółki ze sprzedaży imprez turystycznych za całe pierwsze półrocze - od 1 stycznia do 30 czerwca 2019 roku – to wyniosły one 613,3 mln złotych i były wyższe o około 6,2 procent od przychodów z tego samego okresu 2018 roku (577,7 mln złotych). Wraz z pieniędzmi, które wpłynęły do kasy Rainbowa za pośrednictwo firma miała 660,3 mln złotych, a więc o 5,5 procent więcej niż rok wcześniej.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"