Reklama
Rozwiń
Reklama

KE oceniła skutki wdrożenia dyrektywy turystycznej

Komisja Europejska opublikowała pierwszy raport dotyczący dyrektywy o zorganizowanych imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych. Skupiła się w nim na sprzedaży przez internet

Publikacja: 12.07.2019 07:23

KE oceniła skutki wdrożenia dyrektywy turystycznej

Foto: AFP

Komisja Europejska przypomina, że w związku ze zmieniającym się sposobem rezerwacji wyjazdów (coraz więcej osób samodzielnie kupuje pojedyncze usługi turystyczne w internecie) pojawiła się potrzeba wprowadzenia regulacji zabezpieczających podróżnych.

Dyrektywa unijna o zorganizowanych imprezach turystycznych wprowadziła pojęcie powiązanych usług turystycznych. Całościowa ocena skutków wdrożenia dyrektywy unijnej, która miała być wprowadzona do prawa krajów członkowskich do 1 lipca 2018 roku (tego dnia zaczęła obowiązywać w Polsce nowa ustawa przygotowana na bazie dyrektywy), ale w niektórych państwach weszła w życie dopiero w marcu tego roku, będzie opublikowana w 2021 roku.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama